object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1337888481'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - One Piece - Topic: One piece anime (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > One Piece

Toevoegen aan watchlist
One Piece
Anime status: Loopt | Release dag: Zondag
Manga status: Loopt | Release dag: Onregelmatig

De piraten zijn de onmiskenbare heersers over de wereld. Luffy is een guitig jongetje dat ervan droomt hun koning te worden. Daarvoor moet hij de “One Piece” vinden, een fantastische schat. Op een dag eet Luffy door onoplettendheid een duivels fruit dat hem in rubberman verandert. Sindsdien kan hij zijn elastisch lichaam in alle richtingen bewegen, maar hij is niet meer in staat om te zwemmen: het toppunt voor een toekomstige piraat! Samen met zijn waardevolle vrienden, zal hij geduchte zeerovers moeten trotseren in steeds onwaarschijnlijkere avonturen.

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
 - Muziek Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: One Piece

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 6
Verhaal:
7,3
Animatie:
6,5
Geluid:
6,8
Globaal:
7,2
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 3
Verhaal:
9,7
Tekenstijl:
9,7
Volgbaarheid:
10
Globaal:
10
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
One Piece > One piece anime
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #111
door offline.gif Digital op 28-09-2011 22:34
Volgende episode is gonna be awesome!

2 jaar vooruit, nieuwe technieken, nieuwe appearance!

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #112
door offline.gif Freeze op 28-09-2011 23:38
ja kan ook niet wachten allen yibis is sloom -.-

Permalink Reactie #113
door offline.gif NOtricious op 29-09-2011 00:00
 Quote: Digital

i showed a spoiler in een andere topic met hun nieuwe looks en ik vind het maar niks zelfs one piece fans vinden dat robin franky en namie achteruit zijn gegaan met hun looks
Permalink Reactie #114
door offline.gif NOtricious op 29-09-2011 00:01
o nee dat was hier lol en sorry voor de dubble post heb ff geen zin om op edit te drukken
Permalink Reactie #115
door offline.gif jrN op 29-09-2011 13:33
 Quote: Digital

Jaaa, nu komt er wel ff een grappig stuk vind ik.. In de manga moest ik al lachen, in de anime heb ik dat nog meer haha.

Voornamelijk Zoro vs Sanji is altijd grappig En er komen ook weer leuke stukjes tussen hun 2 in de komende episodes.

Sig by Freeze
Permalink Reactie #116
door offline.gif Freeze op 29-09-2011 18:45
alleen franky is minder geworden de rest epic

Permalink Reactie #117
door offline.gif NOtricious op 29-09-2011 19:42
wtf Jongen serieus de look van robin ziet er niet uit ze is freakin vermagert en het kapsel ziet er niet uit

namie's hoofd komt raar over in combienatie met haar te lange haar voor een character van haar genre.

nee ik vond het al niks maar wat ze er nu mee hebben gedaan is echt bout en gelukkig vinden heel veel one piece fans dat ook en hoop dat ze naar de fans luisteren en robins look terug gooien en die van namie ook wat ze met franky doen moeten ze zelf weten het is een robot dus
Permalink Reactie #118
door offline.gif jrN op 30-09-2011 10:10
Hmmmm, zie ik hier een aanpassing door Digital? Zomaar een pagina navigatie? Dan heb ik maar 1 ding te zeggen.. DAT WERD TIJD DIGITAL!! SLOME!!

Mja franky is echt een gare bedoeling nu met zijn mega onderarmen haha, maar dat boeit mij ook niet echt.. Die reacties die Franky allemaal krijgt zijn wel grappig..

Sig by Freeze
Permalink Reactie #119
door offline.gif Digital op 30-09-2011 10:16
 Quote: jrN
Hmmmm, zie ik hier een aanpassing door Digital? Zomaar een pagina navigatie? Dan heb ik maar 1 ding te zeggen.. DAT WERD TIJD DIGITAL!! SLOME!!

Klopt
De lijst werd wel erg lang xD
Weet ook niet waarom ik het er niet vanaf het begin ingezet had

Animestyle.nl Webmaster
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.