object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6', ip='38.107.179.212', userid='-1', time='1337888454'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - One Piece - Topic: One piece anime (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > One Piece

Toevoegen aan watchlist
One Piece
Anime status: Loopt | Release dag: Zondag
Manga status: Loopt | Release dag: Onregelmatig

De piraten zijn de onmiskenbare heersers over de wereld. Luffy is een guitig jongetje dat ervan droomt hun koning te worden. Daarvoor moet hij de “One Piece” vinden, een fantastische schat. Op een dag eet Luffy door onoplettendheid een duivels fruit dat hem in rubberman verandert. Sindsdien kan hij zijn elastisch lichaam in alle richtingen bewegen, maar hij is niet meer in staat om te zwemmen: het toppunt voor een toekomstige piraat! Samen met zijn waardevolle vrienden, zal hij geduchte zeerovers moeten trotseren in steeds onwaarschijnlijkere avonturen.

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
 - Muziek Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: One Piece

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 6
Verhaal:
7,3
Animatie:
6,5
Geluid:
6,8
Globaal:
7,2
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 3
Verhaal:
9,7
Tekenstijl:
9,7
Volgbaarheid:
10
Globaal:
10
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
One Piece > One piece anime
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Freeze op 24-02-2011 16:34
Ik weet niet of hier meer mensen zijn voor zijn die hier over willen praten het manga topic is zo verlaten en dood :(

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif jrN op 24-02-2011 16:38
Haha, ik wil er best over praten, maar ik ben pas bij 171 ofzo.. Dus ik ben bang dat er voor mij teveel gespoiled wordt in dit topic :(

Sig by Freeze
Permalink Reactie #3
door offline.gif Freeze op 24-02-2011 16:39
Naah ik praat hier alleen als jij zegt waar je bent kan ik er over mee praten =3
dat is de ep met wiper of niet?

Permalink Reactie #4
door offline.gif jrN op 24-02-2011 16:47
Haha, hoe vaak heb je OP gezien? Zit nu inderdaad bij dat stuk met de shandia's, Blue Sea dwellers en de priests.. En 2 van de priests zijn nu verslagen..
Haha echt grappig hoe Luffy gewoon door die bossen loopt.. Is ie zo aan het zingen, OP is echt grappig haha

Sig by Freeze
Permalink Reactie #5
door offline.gif Freeze op 24-02-2011 16:52
Ohh dat stuk vind ik geweldig met in the eassttt en in the wessttt =3 awesome en niet vragen aan een verslaafde hoe vaak die iets doet

Permalink Reactie #6
door offline.gif Digital op 24-02-2011 17:15
Hier zal ik wel in meepraten =3
Even wachten tot jrN up2date is

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #7
door offline.gif Freeze op 24-02-2011 18:27
Dat betekend dat je door moet kijken JRn

Permalink Reactie #8
door offline.gif jrN op 25-02-2011 09:03
Het zal nog lang duren voordat ik up to date ben.. Als ik er gemiddeld 10 per week kijk, dan duurt het 34 weken voordat ik kan mee praten..

Sig by Freeze
Permalink Reactie #9
door offline.gif Digital op 25-02-2011 09:15
 Quote: jrN
Het zal nog lang duren voordat ik up to date ben.. Als ik er gemiddeld 10 per week kijk, dan duurt het 34 weken voordat ik kan mee praten..

Hmm, da's wel erg lang
Dan moet je maar opletten voor spoilers xD (of sneller alle eps kijken )

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #10
door offline.gif Freeze op 25-02-2011 10:48
En we kunnen up to date dingen ook in spoiler tags zetten

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.