object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337888382'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - One Piece - Topic: Favoriete One Piece character (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > One Piece

Toevoegen aan watchlist
One Piece
Anime status: Loopt | Release dag: Zondag
Manga status: Loopt | Release dag: Onregelmatig

De piraten zijn de onmiskenbare heersers over de wereld. Luffy is een guitig jongetje dat ervan droomt hun koning te worden. Daarvoor moet hij de “One Piece” vinden, een fantastische schat. Op een dag eet Luffy door onoplettendheid een duivels fruit dat hem in rubberman verandert. Sindsdien kan hij zijn elastisch lichaam in alle richtingen bewegen, maar hij is niet meer in staat om te zwemmen: het toppunt voor een toekomstige piraat! Samen met zijn waardevolle vrienden, zal hij geduchte zeerovers moeten trotseren in steeds onwaarschijnlijkere avonturen.

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
 - Muziek Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: One Piece

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 6
Verhaal:
7,3
Animatie:
6,5
Geluid:
6,8
Globaal:
7,2
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 3
Verhaal:
9,7
Tekenstijl:
9,7
Volgbaarheid:
10
Globaal:
10
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
One Piece > Favoriete One Piece character
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #31
door offline.gif Freeze op 07-01-2011 14:52
het was gewoon te epic XD

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #32
door offline.gif Evilchocobeertje op 07-01-2011 17:36
Aye, dat laat toch wel zien hoe ontzettend bruut Zoro is hij kan ook echt veel meer hebben dan Luffy volgensmij.

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #33
door offline.gif Freeze op 07-01-2011 18:30
 Quote: Evilchocobeertje
Aye, dat laat toch wel zien hoe ontzettend bruut Zoro is hij kan ook echt veel meer hebben dan Luffy volgensmij.

dat zou ik ook weer niet willen zeggen XD

Permalink Reactie #34
door offline.gif Evilchocobeertje op 07-01-2011 19:57
 Quote: Freeze
[...]

dat zou ik ook weer niet willen zeggen XD

Naja als je ziet dat Luffy K.O. was daarvan en dat Zoro na alles wat hij al had meegemaakt en ook dat nog overeind bleef staan.

Permalink Reactie #35
door offline.gif Freeze op 07-01-2011 20:28
ja maar dat kwam bij luffy meer door combo van Gear thrid en gear second dna kan die niet meer bewegen en aan gezien het gevecht toch al over was kon die net zo goed gaan slapen XD

Permalink Reactie #36
door offline.gif hedgehog3000 op 07-01-2011 23:34
Zoro heeft gewoon ontiegelijk veel wilskracht om te blijven leven zodat hij Mihawk kan verslaan. Luffy raakt vaak minder gewond omdat hij van rubber is, maar mensen willen dat nog wel eens vergeten. Hierdoor kan Luffy dus langer doorgaan in gevechten.

Maar ik denk als Luffy niet van rubber was, dat Zoro zeker veel meer gewond kan raken en doorvechten dan Luffy.

Permalink Reactie #37
door offline.gif Freeze op 07-01-2011 23:41
manga thingy
Spoiler:
Weergeef spoiler...

Permalink Reactie #38
door offline.gif Evilchocobeertje op 08-01-2011 00:43
Je had de spoiler tag verkeerd neergezet xD heb ik even goed gedaan want ik kon hem gewoon lezen haha. En ik lees de manga nog niet gasp!!

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.