object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1337887785'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - Naruto Shippuuden - Topic: Dattebayo... (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > Naruto Shippuuden

Toevoegen aan watchlist
Naruto Shippuuden
Anime status: Loopt | Release dag: Donderdag

Naruto is terug!!! Na drie jaar trainen met Jiraiya ziet hij zijn oude vrienden weer. Ze zijn allemaal sterk veranderd, niet alleen die van Konoha, maar ook die van Suna. Alleen Kakashi is geen haar veranderd! Jammer genoeg is het weerzien van korte duur. Gaara, die ondertussen Kazekage geworden is, is in gevaar. Alles wijst erop dat Akatsuki achter de aanval zat, maar wat is hun doel?

Toegevoegd door offline.gif Digital.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: Naruto Shippuuden

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 10
Verhaal:
7,8
Animatie:
7,2
Geluid:
7,6
Globaal:
7,9
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 0
{aspect}:
{score}
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
Naruto Shippuuden > Dattebayo...
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #11
door offline.gif Xinchou op 04-10-2009 14:54
 Quote: Bura
Gewoon een catchphrase, inderdaad voor marketing.

Hopelijk sarcastisch bedoeld? xD

Kon afbeelding niet laden
Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #12
door offline.gif NOtricious op 04-10-2009 17:11
o nee mensen gaan er nog serieus op in arghhh

news flash

dattebayo is gevormt na dat lunar en andere grotere namen naruto droppen oftewel dattebayo is later gaan subben

dat betekent automatisch al dat het woord dattebayo nooit voor de sub groep kan zijn

btw naruto de anime is zowiezo eerder begonnen dan alle fansub groups dus het heeft ook niks met marketing te maken

alsjeblieft peopletjes
Permalink Reactie #13
door offline.gif Digital op 04-10-2009 17:35
Oh me god, natuurlijk is het niet voor www.dattebayo.com.
Dat snapt iedereen hier ook wel, they is just being sarcastic (mag ik hopen )

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #14
door offline.gif NOtricious op 04-10-2009 17:37
ik ook

maar voor het geval ze dat niet zijn heb ik het ze nog even uitgelegd
Permalink Reactie #15
door offline.gif Bura op 04-10-2009 18:12
 Quote: NOtricious
[...]

o jesus ik heb het net uitgelegt het heeft helemaal niks met marketing te maken .

jullie denken toch niet serieus dat het marketing is voor een illegale fansub group die niet eens toestemmming had naruto te fansubben ??

verder zei ik al dat dattebayo niks betekent oftewel ze kunnen niks met het woordje

ik heb attans nog geen " dattebayo " bij ons in de schappen zien legen en ook niet in japan

Ah sorry, ik sla jouw posts meestal over
Maar goed, ben al weg, Naruto is sowieso niet mijn gebied
Permalink Reactie #16
door offline.gif NOtricious op 04-10-2009 19:12
 Quote: Bura
[...]

Ah sorry, ik sla jouw posts meestal over
Maar goed, ben al weg, Naruto is sowieso niet mijn gebied

zou je toch is wat vaker moeten lezen misschien wordt je dan nog wat wijzer
Permalink Reactie #17
door offline.gif hedgehog3000 op 26-12-2010 18:35
Daar was ik al achter, maar het maakt hem wel typisch 'Naruto' en het klinkt opzich wel erg leuk

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.