object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1337886799'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'l5bfld0b8vn3beeib5bjd2lnn6' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - Kuroshitsuji - Topic: Kuroshitsuji; Manga [SPOILERS] (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > Kuroshitsuji

Toevoegen aan watchlist
Kuroshitsuji
Anime status: Compleet | Afleveringen: 24
Manga status: Loopt | Release dag: Woensdag

Sebastian Michaelis is een duivels goede butler, met als dienaar een rijke jongen van 11 jaar oud (Ciel Phantomhive). Elke dag verloopt niet bepaald vlekkeloos maar gelukkig is Sebastian er altijd om Ciel te dienen.

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Muziek Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: Kuroshitsuji

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 4
Verhaal:
8,5
Animatie:
8,5
Geluid:
8,3
Globaal:
8,5
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 3
Verhaal:
9,7
Tekenstijl:
9,3
Volgbaarheid:
8,7
Globaal:
9,7
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
Kuroshitsuji > Kuroshitsuji; Manga [SPOILERS]
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Hiina-tan op 11-10-2009 00:33
Wie leest de manga nog meer?

Ik heb hem pas geleden voor zover de chapters uit zijn gelezen, en ik moet zeggen dat ik chapter 37 echt geweldig vond. 8D
Ciel zag er zo... uke-ish uit. ♥ Sebastian vond het ook wel leuk geloof ik. XD

Als het tweede seizoen uitkomt, denken jullie dat Joker er dan ook in voorkomt met z'n verhaal?
Want ze hebben Drocell al op hem laten lijken, dus ik weet niet wat ze nou precies willen.

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif SuzumiyaRomana op 14-10-2009 18:18
alle chapters geleze, ik check iedere maand voor het nieuwe hoofdstuk.
ik ven verslaafd aan die manga. Sebby Grell en Undertaker zijn geniaal <3

er zijn al 2 tekenen dat grell terugkomt btw, Ronald Knox zei dat hij naar een missie bij phantomhive was EN Sebastian vond een rode lange haar bij het opruimen van de ravage.

Permalink Reactie #3
door offline.gif Chii-chan op 14-10-2009 21:34
aaahhh geweldig x'D heb net de 1e ep gekeken ^^
wil meer zien =33

alleen de manga heb ik nog niet gelezen .. is ie beter dan de anime ?

Homework: ' My dog ate my homework, and my asian neighbors ate my dog'
Permalink Reactie #4
door offline.gif Hiina-tan op 16-12-2009 14:37
@Chii
De manga is het origineel, dus die is wel beter. Maar de helft van de anime is totaal nieuw erbij verzonnen, dus dat is ook leuk om te volgen gezien dat niet in de manga voorkomt. :3
Ik zou zeggen, kijk eerst de anime, lees dan de manga, kijk dan de OVA en volg vervolgens 2nd season.

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.