object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5', ip='38.107.179.212', userid='-1', time='1337844293'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - Fairy Tail - Topic: *SPOILERS*Fairy Tail Manga (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > Fairy Tail

Toevoegen aan watchlist
Fairy Tail
Anime status: Loopt | Release dag: Onregelmatig
Manga status: Loopt | Release dag: Onregelmatig

Lucy is een meisje van 17 jaar. Zij wil een volwaardige tovenares worden. Op een dag wanneer ze Harujion Town bezoekt, ontmoet ze Natsu, een jong ventje die makkelijk ziek wordt door elk soort van transport. Maar Natsu is niet zomaar een gewoon kind, hij is lid van één van 's werelds bekendste tovenaarsgilde: Fairy Tail.

Toegevoegd door offline.gif Xinchou.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: Fairy Tail

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 6
Verhaal:
8,2
Animatie:
8,7
Geluid:
8,3
Globaal:
8,5
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 4
Verhaal:
8
Tekenstijl:
8,5
Volgbaarheid:
8,3
Globaal:
8,5
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
Fairy Tail > *SPOILERS*Fairy Tail Manga
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Freeze op 04-01-2011 12:26
Zijn hier ook Fairy Tail lezers deze topics waren er al van de big 3 maar van een paar andere grote had ik het nog niet gezien

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif Bura op 04-01-2011 12:35
Ik heb volume 2 voor 2 euro gekocht op Boekenfestijn =P
Maar ik ga de manga reeks niet compleet halen want het verhaal wordt sowieso megalang XD
Permalink Reactie #3
door offline.gif Freeze op 04-01-2011 12:43
ja ik lees het ook online als ik alle manga ging kopen die ik las dan moet ik veel geld neer leggen XD

Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 04-01-2011 13:32
Ik ben benieuwd of hij One Piece gaat inhalen haha maar ik denk dat dat geen één manga gaat lukken. Ik moet overigens echt weer eens verder lezen. Ik ben gekapt bij het stuk dat Erza tegen Erza ging vechten

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #5
door offline.gif Freeze op 04-01-2011 13:37
aah ik ben up to date maar one piece in halen eerder precies het zelfde fairy tail mangamaker is fan van oda ( one piece manga maker )

Permalink Reactie #6
door offline.gif Evilchocobeertje op 04-01-2011 13:51
Mja ik wil One Piece niet lezen, ik wil niet voorlopen op de anime anders vind ik het probably minder leuk om de anime te kijken.
Maar de Fairy Tail anime kijk ik eigenlijk niet, ik heb een paar episodes gezien en that`s it. De manga daar in tegen ben ik 2 jaar geleden gaan lezen of zo dus is goed bij te houden.

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #7
door offline.gif Freeze op 04-01-2011 13:56
fairy tail anime is ook echt slecht
maar bij one piece kan ik gewoon van allebei genieten

Permalink Reactie #8
door offline.gif jrN op 04-01-2011 15:00
 Quote: Freeze
fairy tail anime is ook echt slecht
maar bij one piece kan ik gewoon van allebei genieten

Ik vind de fairy tail anime helemaal niet slecht. Ik vind m goed en ook echt grappig.

De manga lees ik ook, en ben up-to-date. Is nu wel spannend aan het worden..

Sig by Freeze
Permalink Reactie #9
door offline.gif Freeze op 04-01-2011 15:35
ik heb een gruwlelijke hekel aan die cirkels

Permalink Reactie #10
door offline.gif jrN op 05-01-2011 12:09
Maar waar blijft de nieuwe! Komt er geen deze week? Zijn al 2 dagen te laat..

Sig by Freeze
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.