object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5', ip='38.107.179.211', userid='-1', time='1337844144'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - Elfen Lied - Topic: Elfen Lied Feedback (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > Elfen Lied

Toevoegen aan watchlist
Elfen Lied
Anime status: Compleet | Afleveringen: 13
Manga status: Compleet | Chapters: 107

De Diclonius zijn mutanten met vreselijke telekinetische krachten. Ze zijn door de overheid gevangen genomen en zitten geïsoleerd in laboratoria. Tijdens haar bloedige vlucht wordt Lucy, een psychotische jonge mutant, door een kogel aan het hoofd geraakt en verliest ze haar geheugen. Dankzij haar perfecte lichaam en onschuldige voorkomen, wordt ze opgenomen...

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: Elfen Lied

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 8
Verhaal:
8,5
Animatie:
9,1
Geluid:
8,9
Globaal:
8,9
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 0
Verhaal:
0
Tekenstijl:
0
Volgbaarheid:
0
Globaal:
0
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
Elfen Lied > Elfen Lied Feedback
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif jrN op 17-05-2010 11:33
Nou, ik heb vorige week Elfen Lied helemaal gekeken, maar het is niet echt mijn type anime. Ik vind de manier van doodmaken wel mooi.. Maar er zit zooooveeeeel drama in de serie, en daar houd ik dus echt helemaal niet van.

De afloop van de serie vind ik ook echt dom, maar toch wel goed, want ik zag hem niet aankomen, wat ik normaal wel heb haha. xD Maargoed hoe kan je van iemand houden die je eigen familie heeft gedood.. Beetje dom allemaal haha.

Wat vinden jullie ervan?

Kon afbeelding niet laden
Sig by Freeze
Permalink Reactie #2
door offline.gif Bura op 17-05-2010 14:18
Ik vind dat jij de manga moet lezen, dat einde staat je vast meer aan
Spoiler:
Weergeef spoiler...
Permalink Reactie #3
door offline.gif jrN op 17-05-2010 15:30
Nouja na de anime gezien te hebben heb ik niet echt veel interesse om de manga nog te lezen.

Aangezien ik de anime vaak ook beter vind dan de manga.. (Omdat he geanimeerd en in kleur is uiteraard). Dus ik weet niet of ik de manga zal lezen.. Misschien in de toekomst.

Kon afbeelding niet laden
Sig by Freeze
Permalink Reactie #4
door offline.gif Bura op 17-05-2010 19:49
Ik vond de Elfen Lied manga ook bagger en heel verwarrend... maar dat einde is dus wel anders dan de anime.
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.