object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337840573'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" } } Informatie - Beelzebub - Topic: Hoeveel afleveringen? (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Report
Informatie > Beelzebub

Toevoegen aan watchlist
Beelzebub
Anime status: Loopt | Release dag: Zondag
Manga status: Loopt | Release dag: Onregelmatig

Tatsumi Oga moet een baby opvoeden dat ook nog eens de zoon van de meester van de onderwereld is.

Toegevoegd door offline.gif Bura.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op de download page van deze serie!
 - Anime Download pagina
Helaas hebben wij (nog) geen downloads voor deze serie, probeer de volgende site eens:
- Mininova.com: Beelzebub

Anime beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 3
Verhaal:
10
Animatie:
10
Geluid:
10
Globaal:
10
Login om deze anime te kunnen beoordelen.
Manga beoordeling van onze leden:
  Aantal beoordelingen: 2
Verhaal:
8
Tekenstijl:
8,5
Volgbaarheid:
8,5
Globaal:
8,5
Login om deze manga te kunnen beoordelen.
Beelzebub > Hoeveel afleveringen?
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #51
door offline.gif NOtricious op 27-10-2011 22:22
 Quote: Freeze
ik heb het helemaal niet over kleur verandereing ik heb het zelfs over de manga dus XD

we hadde het de hele tijd over de anime en dan kom jij weer ineens aanzetten met "ik had het over de manga" ik en izaya hebben het constant over de anime beelzebub gehad en zeiden zelfs "kijken"

aangezien je manga niet kijkt maar leest leek het mij wel erg duidelijk dat we het over de anime had.

maar elke keer als ik je op fouten wijs begin jij ineens dat je over manga praat terwijl dat er niet eens toe deed.

ook heb ik nergens gezegd dat jij het over het kleur had.

ik qoute

als iets een ander kleurtje krijgt betekent dat niet dat het meteen een andere stijl is.

dat betekent dat in de anime alleen de kleuren zijn verandert en niet de stijl.

nergens zeg ik dat jij dit zei maar goed.

Zie je hoe belangrijk begrijpend lezen is ?

hiermee heb ik echt genoeg gezegt over one piece of crap
Permalink Reactie #52
door offline.gif Freeze op 27-10-2011 22:43
je zegt dat ik het over kleurtjes heb
en zo ie zo is in de anime het zelfde van toe passing als wat ik probeer te zeggen met de manga.
kijk een naar de robin in het begin en naar de robin in Sabaody.
die is echt wel op een andere manier getekent

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #53
door offline.gif Izaya op 27-10-2011 22:52
 Quote: Freeze
art veranderd elke arc en verhaal vatten mensenblijk baar zelfs niet als ze helemaal up to date zijn

Al verandert het elke arc, geen een van de (licht) aangepaste stijlen bevalt mij (ja ik heb ze inmiddels bekeken).
Over smaak valt echter niet te twisten
Permalink Reactie #54
door offline.gif Digital op 27-10-2011 23:21
Aangezien de vraag toch al een soort van beantwoord was en we super offtopic gaan komt er een slotje op dit topic

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.