object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337837678'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Overig - Slowchat - Wat heeft jou vandaag pist gemaakt (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Overig > Slowchat > Wat heeft jou vandaag pist gemaakt
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1711
door offline.gif NOtricious op 20-12-2011 13:48
1393 posts
 Quote: jrN
[...]

Yep zo heb ik het inderdaad opgelost.. Al die wachtwoorden in een klasse hard in de code haha, maar het werkt als oplossing, uiteraard niet voor de toekomst

En NOtricious z'n voorstel kon niet, want we hebben geen e-mailadressen.
De gebruikers waren automatisch gegenereerd vanuit een lijst met namen, we hadden dus alleen namen.

damn welk era is jullie bedrijf lol

we all use mail adresses these days
Permalink Reactie #1712
door offline.gif jrN op 20-12-2011 14:40
1685 posts
Nouja als je om uitgebreide info vraagt, dan zal ik het je geven

De website die ik heb gemaakt is tracteerjezelf.nl, dit is gemaakt voor een klant van ons (logisch hé).

Op deze website kun je met behulp van credits dingen bestellen.
Bedrijven kopen deze credits in bij onze klant, en die verdelen deze credits over hun medewerkers.

Wat wij van het bedrijf krijgen aangeleverd is een lijst met namen en de hoeveelheid credits die ze mogen besteden.

Wij halen deze lijst met namen en aantallen door een user generatie scriptje en voila we hebben onze gebruikers zonder e-mailadressen.

Uiteindelijk sturen wij een lijst met gebruikersnamen en wachtwoorden naar onze designer, die vervolgens bonnen maakt waar deze gegevens op horen te staan.

Deze bonnen worden vervolgens per medewerker van het desbetreffende bedrijf uitgedeeld.

Het is dus niet dat we niet met e-mailadressen werken, het is gewoon dat we ze niet aangeleverd krijgen, en dus niet kunnen gebruiken.

Kon afbeelding niet laden
Sig by Freeze
Permalink Reactie #1713
door offline.gif NOtricious op 23-12-2011 04:04
1393 posts
dat ik old republic nog niet kan spelen omdat de download so freaking lang duurt zelfs met 4,71 mb per seconde
Permalink Reactie #1714
door offline.gif NOtricious op 14-03-2012 03:50
1393 posts
Phoneshop.

door afspraken niet na te komen

vorige week gebeldt voor een telefoon die niet meer leverbaar is via de leverancier hun hadden hem nog op voorraad heb gevraagt of ze hem konden apart houden en opsturen wanneer mijn abbo verlengt kon worden aangezien dit maar 2 dagen na mijn telefoontje met hun zou gebeuren.

hun hebben mij belooft 1 toestel voor mij apart te houden etc etc etc en nu kreeg ik dit :

Geachte heer De Klerk,

De status van uw order is momenteel:
Wacht op levering

Zodra wij uw toestel op voorraad hebben kunnen wij uw aanvraag doen.

Momenteel zijn wij in afwachting van het product dat u besteld heeft. Zodra wij deze binnen hebben gekregen, zullen wij uw order direct verpakken en verzenden. U ontvangt dan een bevestiging hiervan per email.

Met vriendelijke groet,

Dennis
Phoneshop.nl

oftewel ze hebben alle afpsraken aan de phone gewoon links laten liggen en nu zit ik dus strax bij een kut bedrijf vast om een stink telefoon uit te zoeken en ik weiger een iphone is hang mezelf nog liever op voor ik met een klote hipster phone ga lopen waar je niks aan hebt.

en ja de HTC Desire Z is de enige telefoon op dit moment die ik wil omdat ik geowon QWERT uitschuifbaar toetsenbord nodig heb aangeizne ik niet de dunste vingers heb en natuurlijk is htc gewoon 1 van de beste merke op dit moment

IPHONE SUCKS !!!

ok ff serieus ik ben pist off op de phoneshop
Permalink Reactie #1715
door offline.gif Digital op 14-03-2012 16:20
2011 posts
 Quote: NOtricious
IPHONE SUCKS !!!

ok ff serieus ik ben pist off op de phoneshop

Geniale connectie xD

Maar bij mij deden ze ook zo bitch, ze bleven de hele tijd de levertijd veranderen

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #1716
door offline.gif NOtricious op 14-03-2012 16:51
1393 posts
 Quote: Digital
[...]

Geniale connectie xD

Maar bij mij deden ze ook zo bitch, ze bleven de hele tijd de levertijd veranderen

O jah de connectie was omdat ze bij mij op het kantoor zeiden van ja dat is een teken dat je een iphone moet nemen

maar de levertijd is juist het probleem.
Ik kan gaan wachten tot ik een ons weeg (en in mijn geval is daat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang) want de leveranciers bij alle winkels waar ik hiervoor was geweest leveren hem niet meer.

oftwel ik kan 99,9 % zeggen dat hun hem ook niet meer kunnen leveren terwijl ze toen i vorige week belde duidelijk zeiden dat ze hem hadden ze hadden hem zelfs nog in hun handen en ik vroeg duidelijk of ze een toestel apart konden houden wat ook een akkoord was en nu beweren ze ineens dat ze het ding niet op voorraad hadden oftewel alle afspraken die gemaakt zijn hebben ze links laten liggen
Permalink Reactie #1717
door offline.gif jrN op 15-03-2012 09:09
1685 posts
Ik kan ook altijd goed pissig worden als mensen of bedrijven afspraken maken met je en ze dan niet nakomen of zelfs doen alsof ze niet eens van een afspraak weten...

Sig by Freeze
Permalink Reactie #1718
door offline.gif NOtricious op 02-04-2012 01:23
1393 posts
Yakuza dead souls
Permalink Reactie #1719
door offline.gif Bura op 02-04-2012 09:26
778 posts
Dat ik geld verspild heb aan een bagger conventie als Yaycon >_>
Permalink Reactie #1720
door offline.gif Digital op 02-04-2012 14:18
2011 posts
 Quote: Bura
Dat ik geld verspild heb aan een bagger conventie als Yaycon >_>

Aww :(
Maar goed dat ik niet gegaan ben dus

Animestyle.nl Webmaster
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.