object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5', ip='38.107.179.212', userid='-1', time='1337836644'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fhfb2tqgae7kb3mi238tpfebl5' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Overig - Slowchat - het verkoop topic (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Overig > Slowchat > het verkoop topic
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif NOtricious op 25-10-2011 21:03
1393 posts
Ja mensen je leest dit goed.

Ik vond dat er een verkoop topic moest komen.
Op het aniway forum waar ik ook zit (en trol)

werkt dit echt geweldig.

Ik heb hier vele dvd's en games overgekocht van mensen.
Dit helpt ook want sommige mensen komen aan spullen waar jij moeite mee hebt om aan te komen omdat het een credit card nodigt heeft terwijl je hier gewoon via de bank het bij de persoon kan overmaken en hij/zij het naar je toestuurt.

Om te beginnen zal ik met iets beginnen.
Oja het is niet verplicht om alleen anime related stuff er op te zetten maar hou het wel klein ga geen auto's, fiets, consoles, pc's en scooters droppen.

ik verkoop de game Crysis 2
Splinter nieuw voor de Xbox 360 let op dit is een XBOX360 token.
Dit betekent dat het alleen om een kaart met de code gaat.

Aan gezien ik de game al op de pc heb hoef ik hem niet
de kraslaag zit nog steeds over de code mocht je een foto willen als bewijs pm me maar.

je kan hier je bod doen
Modbreak
Let wel: Animestyle.nl en zijn medewerkers zijn op geen enkele manier aansprakelijk voor enige materiele en/of financiele schade. (just in case )
Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 28-10-2011 15:45
1393 posts
bumpje.

een nieuwe add ik heb nog iets wat nieuw is alleen 1 keer uit de verpakking geweest om te testen.

het gaat om de Madcatz, Gears of War 3, Throat Communicator - Xbox 360.

Kon afbeelding niet laden

ik doe hem weg omdat ik hem gewoon weg niet pas.

mijn nek is te dik.
Ik krijg hem er wel omheen maar de uiteindes horen op je stembanden te klemmen en bij mij zitten ze aan de zijkant.

als ik praat lijkt het of ik ver weg zit ik moet op de uiteindes drukken om mijn voice beter te laten komen.

Dus ben je een flinke vent of dame dan is dit niet voor jou.
mensen zoals digital zullen dit model gemakkelijk passen.

het oordopje is schoon heb die niet eens gedragen.
er zitten extra opzet stukjes bij voor mocht je kleine oorgaatjes hebben of medium of large.

geluid is zuiver als mensen met je praten plus het geeft je dat black ops special force gevoel als je het op heb.

dus roep uw prijs maar
Permalink Reactie #3
door offline.gif NOtricious op 23-12-2011 04:11
1393 posts
bumpie

ojah bij mijn nieuwe sending heb ik 2 dubbele figures gekregen.

de vraagprijs per figure is officieel 10 euro maar omdat het tweede handse dingen zijn ookal zitten ze nog in het zakje alleen het doosje is open gemaakt. vraag ik 5 euro per figure ik zal later foto toevoegen.
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.