object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='arv3aned37ulc4p93on1p85lh3', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1329106561'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Overig - Slowchat - Human Tetris op nederlandse tv (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Overig > Slowchat > Human Tetris op nederlandse tv
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Bura op 09-07-2009 20:39
770 posts
SBS6-presentatoren Gerard Joling en Beau van Erven Dorens gaan een Japanse gameshow presenteren voor SBS 6. Dit meldde SBS tijdens de najaarspresentatie vanmorgen. De twee gaan 'levend tetris' vertolken naar een Nederlands programma, genaamd Hole in the Wall.

Een jaar geleden kocht SBS de rechten van het spelprogramma. In het programma moeten de kandidaten de meest onmogelijke posities aannemen om zich door een vreemde vorm in een muur te kunnen manoeuvreren. Het programma is een enorm succes in het buitenland en is binnen een jaar verkocht aan 22 verschillende landen. Het programma is de eerste presentatieklus voor Beau, die onlangs vertrok bij RTL 4.

Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 09-07-2009 20:42
1363 posts
Goh lekker orgineel kijken hoelang die op tv blijft als het net zo een succes als whipout wordt wat ook gebasseerd op een japanse game show was dan zie ik dit ook snel verdwijnen

Van mij mag die beau afgeschoten worden ik erger me toch zo aan hem niet dat joling super is maar toch
Permalink Reactie #3
door offline.gif Digital op 09-07-2009 21:01
1970 posts
Die show is vet grappig xD

Maar beau is idd wat minder =/

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #4
door offline.gif Bura op 09-07-2009 22:14
770 posts
Ik vind persoonlijk Gerard Joling erger XD
Permalink Reactie #5
door offline.gif Digital op 09-07-2009 22:21
1970 posts
Nee gerard joling is beter, die is gestoord

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #6
door offline.gif naruti op 09-07-2009 22:21
134 posts
ik zit hier niet echt op te wachten...
1-2 x was grapig om te zien
maar om het steeds op tv te zien? ik weet het niet

Get Animestyle ACTIVE again
Permalink Reactie #7
door offline.gif Fenrir op 09-07-2009 22:52
439 posts
Ik vind deze show zwaar humor maar niet in het nederlands met Beau en Geer...

Nee ik blijf hem lekker in het japans volgen

Permalink Reactie #8
door offline.gif Evilchocobeertje op 10-07-2009 01:30
777 posts
Dat programma is zo grappig om te zien xD Maar, inderdaad niet elke dag XD

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #9
door offline.gif J-addic op 10-07-2009 08:01
509 posts
Mijn GOD, daar zijn ze LAAT mee. >_>
Ik ken dit principe al 3 jaar ofzo, en nu komen ze daarmee?

Lieve Hemel, liever een nekschot. x_x

<3333333333 are all bassists so cute? :3
Permalink Reactie #10
door offline.gif Hiina-tan op 01-10-2009 20:53
650 posts
Wij zaten ons te vervelen bij Maatschappijwetenschappen, kwam in één keer zo'n stukje Human Tetris voorbij. Iedereen vond het geweldig natuurlijk, en ze keken raar naar mij om toen ik zat te mokken en te mompelen dat Japan beter is. XD

Maar serieus, die Beau zit alleen maar te zeuren over die pakjes. Dus? Japanners doen het toch ook in die pakjes of niet dan? Het is niet alsof heel Nederland naar zijn kruis gaat staren wanneer die show op TV is.

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.