object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1337795515'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Vragen / Suggesties - Video game cosplay (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Vragen / Suggesties > Video game cosplay
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #41
door offline.gif NOtricious op 16-07-2009 02:34
1393 posts
 Quote: Nowah
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik hiermee akkoord ga. Petje af voor de mensen die hun kostuum zelf maken en er ook echt iets mooi van maken, maar sommigen mensen hebben nu eenmaal het inkomen niet om bepaalde stoffen te kopen die ze nodig hebben.

Voor sommige cosplaykostuums ben je �cht wel lang mee bezig en soms moet je de gekste dingen kopen om toch maar te maken wat je ervan maken wilt, en sommige mensen die heel graag een eerbied willen tonen aan hun character, zijnde het makkelijk of moeilijk, kunnen dat niet. De helft van de mensen die willen cosplayen werken zelfs niet eens.

Niet daarvan, maar ik heb al veel foto's van mensen gezien die �cht goed kunnen cosplayen. Ja, zelfs in een naruto/sasuke/Ichigo/name your character kostuum en ik vind ze heel erg mooi.
http://fullanimes.free.fr/naruto-cosplay17.jpg bijvoorbeeld is goed gelukt, vind ik, haha. xD

En, what the hell is dat, Fenrir? o_O

lijkt op een char van bioshockMaar gelijk ook weer niet
Permalink Reactie #42
door offline.gif Fenrir op 17-07-2009 00:56
439 posts
Het is dan ook een character van bioshock 2! namelijk de big sister

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #43
door offline.gif NOtricious op 17-07-2009 01:16
1393 posts
 Quote: Fenrir
Het is dan ook een character van bioshock 2! namelijk de big siste

o de gene die wakker wordt na alles wat er gebeurt is in deel 1 dus een voorganger van het model wat in deel 1 speelde
Permalink Reactie #44
door offline.gif Evilchocobeertje op 18-07-2009 12:48
777 posts
Heerlijk, the big sister xD

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #45
door offline.gif NOtricious op 18-07-2009 20:04
1393 posts
Ik heb Evilchocobeertje gevonden in een strip wtf ik dacht dat ze kwa uiterlijk alleen op haar leek (het is een trip over gamers de strip heet Crtl+Alt+Del) Maar nu zie je waarom ze letterlik op evilchocobeertje lijkt.::

Kijk maar goed en je snapt waarom dit letterlijk evilchocobeertje is

Permalink Reactie #46
door offline.gif Evilchocobeertje op 19-07-2009 04:05
777 posts
Rofl ik heb wel eens tegen een verkoper verteld dat ik van hem hield omdat hij het eerste deel van Diablo voor me had gevonden (De laatste die ze hadden) Ik was een soort van huppelend blij school meisje ^^ En ja ik knuffelde het spel xD

Ik moet Ctrl+Alt+Del ook eens gaan lezen, ik denk dat ik haar wel een toffe karakter ga vinden

Permalink Reactie #47
door offline.gif NOtricious op 19-07-2009 04:08
1393 posts
 Quote: Evilchocobeertje
Rofl ik heb wel eens tegen een verkoper verteld dat ik van hem hield omdat hij het eerste deel van Diablo voor me had gevonden (De laatste die ze hadden) Ik was een soort van huppelend blij school meisje ^^ En ja ik knuffelde het spel xD

Ik moet Ctrl+Alt+Del ook eens gaan lezen, ik denk dat ik haar wel een toffe karakter ga vinden

Nou ethan de gene het het blauwe shit en bruine haar is haar vriend dus jah kan me best indenken dat ze hem roept maar heb je de stand gezien?????

Kijk naar de stand en you know why i said she's you
Permalink Reactie #48
door offline.gif Evilchocobeertje op 19-07-2009 04:13
777 posts
Myeeeesh I noticed <3
Thanks voor het compliment

Permalink Reactie #49
door offline.gif NOtricious op 19-07-2009 04:16
1393 posts
 Quote: Evilchocobeertje
Myeeeesh I noticed <3
Thanks voor het compliment

your welcome i'm glad you did not take it as an offence
because your cool just like lilah
Permalink Reactie #50
door offline.gif Evilchocobeertje op 19-07-2009 04:19
777 posts
Awww, das lief :3 danku

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.