object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1337795386'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Site keuring - Stage Design (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Site keuring > Stage Design
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Freeze op 25-02-2011 15:09
2220 posts
Ik heb net een beetje zitten designen voor mijn stage bedrijf.
mischien hebben jullie wat feed back dat ik het kan verbeteren?
http://i54.tinypic.com/2z900mx.png

zelf ben ik niet zo teverden met de menu balk xD

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif Digital op 25-02-2011 15:22
2011 posts
Vind het wel een mooi design.

Voor het menu: misschien verticale streepjes tussen de links die aan de boven en onderkant uitfaden oid

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #3
door offline.gif Freeze op 25-02-2011 15:25
2220 posts
Hmm ja eigenlijk wou die geen plaatjes daarin.
maar, bedankt want in mijn hoofd lijkt het wel vetter en kan ik het natuurlijk altijd voor stellen

Permalink Reactie #4
door offline.gif Izaya op 26-02-2011 00:18
293 posts
Vind het ook een leuk design.

Te verbeteren?
Het is niet echt storend of zo, maar het tekstvak linksonder is vrij licht grijs (ten opzichte van de andere vakken) en er staan letters met een lichtere grijswaarde op. Misschien dat het vak nog iets donkerder kan, of juist de letters wat lichter. Sterker contrast leest over het algemeen prettiger.
Permalink Reactie #5
door offline.gif Nowah op 02-03-2011 18:19
344 posts
Lijkt mij niet echt een gebruiksvriendelijke design als ik het zo bekijk.

De menubalk is inderdaad niet zo goed. Het is niet functioneel omdat de persoon wie de website gaat bezoeken ook direct moet kunnen weten wat hij waar gaat vinden. Door 3 grote knoppen van boven te hebben zeg je nog altijd niet heel erg veel tegen je bezoeker behalve: "het zit in één van deze 3".

Je zou moeten denken dat een bezoeker nooit lang op een website blijft als hij iets niet snel vindt omdat hij ook lui is. Als ze het binnen de minuut niet gevonden hebben dan ben je ze hoogstwaarschijnlijk kwijt voor altijd.

Je zou daarin eigenlijk dus meer variaties moeten hebben of toch zeker duidelijkere termen. Online en offline, daarin zitten veel variaties in die nog eens veel met elkaar te maken kunnen hebben.

Het uiterlijk is daarentegen wel leuk. Links staat alles duidelijk, en ik kan het niet lezen, maar het lijkt mij informatieve informatie?

De tekst linksonder is niet goed omdat de achtergrond het lettertype verstoort.

Voor de rest, goed. Blijven doorgaan zo zou ik zeggen. Goede kleurencombinatie gekozen en een goed passende achtergrondkleur erbij genomen waardoor de foto in het midden geaccentueerd wordt.

Good,good.

Permalink Reactie #6
door offline.gif Freeze op 02-03-2011 19:17
2220 posts
Oke over het knoppen systeem heb je gelijk in maar het is een grafisch ontwerp, niet een functioneel ontwerp.
en ja text links onder klopt maar idk of er wel text komt om het zo ie zo best veel text vakken zijn.

en ty

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.