object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1337794656'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Introductie - back (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif NOtricious op 15-09-2011 15:06
1393 posts
hey peepz,

jah sommige kennen mij en sommige niet.
andere kennen op een positieve manier andere op een negatieve manier.

Ja ik was in het verleden nogal een eikel en snel opgefokt als mensen mangas en animes zeiden in plaats van manga volumes en anime series.

ook was ik snel agressief als mensen het niet met mij eens waren of ik het niet met hun.

maar dat is verleden tijd.
NOtricious is verandert

ik neem deze kans ook aan om dat te bewijzen aan de mensen die mij kennen op een negatieve manier.

Verder stond ik ook bekend om mijn vast collection.
Ik hoop die weer te kunnen delen met jullie.

want voor mensen die ouwe series willen (en dan heb ik het over series van 1970) kunnen ze altijd bij mij terecht

ok hier even info voor de mensen die mij nog niet kennen:

nickname: NOtricious
echte naam: patrick de klerk
Korte bio:

Ik kijk/verzamel al 13 jaar anime/manga/figures.
kijk zo een 6 jaar al japanese, chinese en korean drama series
Ik ben 25 jaar op dit moment.
Ben grafisch vormgever.

willen jullie verder meer van me weten vraag het gerust.

Permalink Reactie #2
door offline.gif Digital op 15-09-2011 15:18
2011 posts
Welcome back en hou het gezellig deze keer

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #3
door offline.gif jrN op 15-09-2011 15:18
1685 posts
Haha dat is alweer een tijd geleden.. Was je account niet permbanned? Daar zal Digital wel een stokje voor hebben gestoken.

Anyway, welcome back. Overigens is het helemaal niet meer druk op de site.

Mja wij waren ook niet altijd even goeie vrienden, toch vind ik het wel grappig om aan terug te denken.. (Die goeie ouwe tijd )

Sig by Freeze
Permalink Reactie #4
door offline.gif NOtricious op 15-09-2011 15:27
1393 posts
 Quote: jrN
Haha dat is alweer een tijd geleden.. Was je account niet permbanned? Daar zal Digital wel een stokje voor hebben gestoken.

Anyway, welcome back. Overigens is het helemaal niet meer druk op de site.

Mja wij waren ook niet altijd even goeie vrienden, toch vind ik het wel grappig om aan terug te denken.. (Die goeie ouwe tijd )

Mooi was die tijd.

Toen er nog doelloze ruzies waren.

Ik was zo jong en onervaren.

etc etc etc (parody van Corry Konings - Mooi was die tijd)
Permalink Reactie #5
door offline.gif Freeze op 15-09-2011 19:02
2220 posts
heey ik ben tegen woordig active hier heb al meer post dan die andere 2 spammer, dus ik zal je wel beter leren kennen binne kort

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.