object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1337791965'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - NOtricious verbannen (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Algemeen > NOtricious verbannen
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #31
door offline.gif jrN op 22-12-2009 16:24
1685 posts
 Quote: Scratcher
[...]

Ja dat heb ik nu ook gedaan, en ik moet zeggen ik vind het nu belachelijker dan dat het al was....deze reden slaat nergens op

Misschien dat deze reden nergens op slaat in jouw ogen, maar als je alles bij elkaar optelt, dan verdient hij het in principe wel. Hij is ook niet voor niks al meerdere keren eerder gebanned geweest, en ook ik heb nooit begrepen waarom hij die unban elke keer verdiende.

Ik heb daarentegen respect voor het feit dat hij zoveel anime geupload heeft hier en ook voor de informatie die hij iedereen heeft kunnen aanbieden over anime, aangezien hij veel kennis heeft.

Maar dat wil niet zeggen dat hij hier even de boel op zijn kop kan zetten, wat wel gebeurde, waar of niet?

Anyway, ik ben hier wel tevreden over, misschien lullig om achter zijn rug om te zeggen, maargoed.

oh en welcome back nowah / gelmir

Kon afbeelding niet laden
Sig by Freeze
Permalink Reactie #32
door offline.gif Digital op 22-12-2009 16:43
2011 posts
Iedereen zo z'n eigen mening.

Mijn mening was dat wat hij deed niet door de beugel kon.

Maar evilchocobeertje heeft gelijk, er kan een lock op dit topic aangezien verdere posts toch geen zin hebben.

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.