object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337791939'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - NOtricious verbannen (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Algemeen > NOtricious verbannen
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Digital op 18-12-2009 20:19
2011 posts
Voordat jullie allemaal gaan vragen waarom NOtricious is verbannen maak ik dit topic.

Hierom:
http://www.animestyle.nl/forum/Overig/Slowchat/60-Welk_nummer_luister_je_nu/page78#reactie775

En hierom:
http://www.animestyle.nl/GesprekNOtricious.doc

En dat hij telkens AS op z'n kop moet zetten wanneer iets hem niet aanstaat.
Dit is al de 4e of 5e keer, vind het wel genoeg zo.

Dus bij deze is NOtricious permanent verbannen.

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #2
door offline.gif Digital op 18-12-2009 20:36
2011 posts
 Quote: Document
19:49:58 Marcel: haha ja de "normale" mensen heb jij allang van animestyle vedreven!
19:50:12 NOtricious|L0\/3| Karin-chan Stay by my Side Sweetness Chi-chi-chi-chi oppai boin boin Moge moge-moge-more chichi o moge!: o dus fenrir en chocobeertje zijn niet normaal
19:50:18 NOtricious|L0\/3| Karin-chan Stay by my Side Sweetness Chi-chi-chi-chi oppai boin boin Moge moge-moge-more chichi o moge!: wacht even dat kopieer ik even
19:50:22 Marcel: zij hebben een hogere tolerantiegrens

Dit stuk zal wel vaag overkomen, snapte het net zelf ook ff niet meer xD

Daarbij bedoelde ik dat de mensen met een normale tolerantiegrens verdreven waren, mensen die dus gek werden van NOtricious.
Ik hoorde er bijna bij, werd ook ff gek van NOtricious, kon er niet eens meer normaal door typen xD

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #3
door offline.gif Xinchou op 18-12-2009 21:36
342 posts
Toch wel een beetje jammer.
Niet alleen dat hij altijd op die manier moest reageren maar ook dat hij weg is. Volgens mij zal het hier nu een stuk rustiger worden... We zijn nu ook een Mediamod kwijt, maar ja. Het is niet anders...
Het chatgesprek was wel grappig, het leesde zo makkelijk weg dat ik het nog helemaal heb zitten lezen ook xD

Je hebt er al eerder een post over gemaakt, dat je mods aan het zoeken was. Ik zat er ook aan te denken en dacht ik wel een mediamod kon worden maar ik wist het nog niet zeker omdat ik niet zeker was of ik nog wel actief zou blijven (me iPhone is nog steeds nie terug). Maar ik denk dat we het beste het gat kunnen vullen dus ik wil NOtje's plaats wel innemen als het goed is. (Ik zal er nog wel over PMen ;] ).

Gelukkig zal er zonder hem geen last meer zijn van flame wars en dergelijke. Denk ook dat de meeste hier wel blij zijn met een NOtjevrij AS~ ^^

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 18-12-2009 21:52
777 posts
Mja ik heb niet super veel anime rond de 100gb denk ik, dus ik wil wel wat dingen posten als het moet. Dan mag mij wel eerst uitgelegd worden hoe dat moet

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #5
door offline.gif Fenrir op 18-12-2009 22:47
439 posts
Jammer dat degene die het meeste uploaden weg is maarja hij is ook wel een van de redenen dat de meeste downloaders ook verdwijnen..

Ik zou ook wel anime willen uploaden.. zit op een hoopje van iets over de 1tb maar ik heb het idee dat ik het niet volhou en het verwaarloos dus ik zal kijken of ik actief blijf op deze site en dan kan ik altijd nog kijken of ik het wil proberen.

Ik kon zelf wel ok overweg met NOtricious. Hij is regelmatig degene die wat aggresief reageert maar wat hij zegt klopt vaak wel. Het is meer de manier van brengen die hij wat normaler ervaart als de rest. (wat me niet verbaast gezien ik weet waar hij vandaan komt maar dat moet je niet doorvertellen wat mun vriendin woont er ook xD).

ook wist ik wat toleranter te zijn tegen NOtricious omdat ik alles van het begin heb meegemaakt waar Ryan nog mod was en hij ook flink tegen NOtricious.

maar anyway... ik hou maar op met mun reactie anders leest toch niemand hem (als dat al gebeurt)

Permalink Reactie #6
door offline.gif Evilchocobeertje op 19-12-2009 00:24
777 posts
*raises hand* I-ik heb het gelezen hoor :3

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #7
door offline.gif naruti op 19-12-2009 08:28
134 posts
lol wat een tekst zijn er al dan een paar weg dan?

Get Animestyle ACTIVE again
Permalink Reactie #8
door offline.gif Digital op 19-12-2009 09:03
2011 posts
 Quote: naruti
lol wat een tekst zijn er al dan een paar weg dan?

Wat is er al weg?

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #9
door offline.gif J-addic op 19-12-2009 10:50
509 posts
Digital, ik denk dat hij bedoelt de animeseries die Notricious ge-upt heeft.
In dat geval, jep.

<3333333333 are all bassists so cute? :3
Permalink Reactie #10
door offline.gif naruti op 19-12-2009 11:06
134 posts
 Quote: Digital
[...]

Wat is er al weg?

mensen

Get Animestyle ACTIVE again
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.