object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1337791837'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - Meeting (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 06:11
777 posts
Jazeker een MEETING deze keer eindelijk wel!
Ik eis deze zomervakantie een meeting met zo veel mogelijk mensen van A-S, dit is vooral voor de mensen die bijvoorbeeld tijdens de schoolweken geen tijd hebben of degene die bijvoorbeeld niet naar Animecon zouden kunnen komen of welke andere conventie. Zo krijgt iedereen de kans elkaar te ontmoeten en elkaar wat beter te leren kennen. Er zijn zo veel mensen op deze site die ik nog nooit heb gezien maar, zo ontzettend graag wil ontmoeten!

Dus zorg dat je er bij bent en laat je geweldige zelf aan ons allen zien in real life!

Suggesties voor plaats, tijd, week, etc. Come on people don`t be shy! Post away!

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 09:15
1393 posts
like i told you guys de vorige keer

ik zal wel thuis zijn wil niet dat die 3 a 4 actieve leden thuisblijven omdat ze geen zin hebben in een dag met NOtricious whahaha
Permalink Reactie #3
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 10:17
777 posts
Mja zelf weten ik zou je aanwezigheid waarderen

Permalink Reactie #4
door offline.gif Fenrir op 17-12-2009 10:48
439 posts
zomervakantie... je speelt het wel op safe heh? Zou het wel leuk vinden om te komen als ik nog actief ben. en zou NOtricious er ook wel bij willen eigenlijk

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #5
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 10:50
1393 posts
iK VOEL ME WELKOM dankjewel choco en fenrir
Permalink Reactie #6
door offline.gif n3o op 17-12-2009 11:35
96 posts
Lijkt me leuk, afgelopen meetings kon ik elke keer niet maar als het deze zomer in de vakantie is ben ik zeker van plan om te komen.
weet alleen nog niet wanneer ik vakantie heb dus ga nog geen datum noemen.

Permalink Reactie #7
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 11:46
777 posts
Mjaaa ik moet het wel ruim van tevoren melden hea Fenrir dan hebben mensen genoeg tijd om voorstellen te maken en te kijken of ze die datums tijd hebben.

En je bent welkom NOtje!

Permalink Reactie #8
door offline.gif Digital op 17-12-2009 12:04
2011 posts
Als het goed is heb ik tegen die tijd wel m'n rijbewijs, so count me in

(zal proberen suma ook mee te krijgen )

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #9
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 12:19
1393 posts
o damn n3o gaat ook nee laten we dat maar niet doen dan
Permalink Reactie #10
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 13:40
777 posts
Kom kom NOtje houd het gezellig. Misschien worden jullie wel beste vrienden als jullie elkaar eenmaal ontmoet hebben

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.