object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1337791781'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - Forum moderator (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Algemeen > Forum moderator
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif n3o op 16-12-2009 12:46
96 posts
Hoi allemaal,

ik wou even laten weten dat ik vanaf nu forum moderator ben.
Ik zal voornamelijk gaan letten op onnodig off-topic berichten en die dan ook verwijderen zodat topics beter leesbaar blijven.
Als je nog vragen hebt of suggesties dan kan je dat hier doen of in een PM naar mij.

Groeten,
Roeland aka n3o

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif Xinchou op 16-12-2009 15:55
342 posts
Er werd toch alleen naar Mediamods en Infomods gezocht?
Nou ja, iig gefeliciteerd

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #3
door offline.gif NOtricious op 16-12-2009 19:08
1393 posts
 Quote: Xinchou
Er werd toch alleen naar Mediamods en Infomods gezocht?
Nou ja, iig gefeliciteerd

leeas de nieuws bericht een keer er stond duidelijk foramod maar sinds n30 en choco uitgekozen zijn hebben ze die nu niet meer nodig.

O k en evilchocobeertje ben ik volkomen mee eens dat ze is uitgekozen maar n3o totaal niet

Ik wed nu al dat hij als ik iets post over hem wat hij niet sind mijn post verwijdert of zelfs als een waarschuwing geef.

Welcome to the second nowah
Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 16-12-2009 19:08
777 posts
Mja bij deze wil ik ook melden dat ik Foramod ben haha. Wist niet of ik het moest melden dus heb ik me even stil gehouden mensen zouden het vanzelf wel zien

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #5
door offline.gif NOtricious op 16-12-2009 19:15
1393 posts
 Quote: Evilchocobeertje
Mja bij deze wil ik ook melden dat ik Foramod ben haha. Wist niet of ik het moest melden dus heb ik me even stil gehouden mensen zouden het vanzelf wel zien

hoeft ook niet sommige willen gewoon de aandacht lol
Permalink Reactie #6
door offline.gif Evilchocobeertje op 16-12-2009 19:23
777 posts
 Quote: NOtricious
[...]

hoeft ook niet sommige willen gewoon de aandacht lol

Gaat geen problemen worden met dit mooie kleurtje op mijn naam haha, hij valt lekker op.
*pose* Now, give me some attention! Bow down to me and kiss my feet MAHAHAA!

Permalink Reactie #7
door offline.gif NOtricious op 16-12-2009 19:25
1393 posts
 Quote: Evilchocobeertje
[...]

Gaat geen problemen worden met dit mooie kleurtje op mijn naam haha, hij valt lekker op.
*pose* Now, give me some attention! Bow down to me and kiss my feet MAHAHAA!

er is een strip over je gemaakt vind je dat niet attention genoeg?
Permalink Reactie #8
door offline.gif Evilchocobeertje op 16-12-2009 19:33
777 posts
Ik ben een vrouw met status jonge, ik heb altijd aandacht nodig

Permalink Reactie #9
door offline.gif n3o op 16-12-2009 22:24
96 posts
 Quote: NOtricious
[...]

leeas de nieuws bericht een keer er stond duidelijk foramod maar sinds n30 en choco uitgekozen zijn hebben ze die nu niet meer nodig.

O k en evilchocobeertje ben ik volkomen mee eens dat ze is uitgekozen maar n3o totaal niet

Ik wed nu al dat hij als ik iets post over hem wat hij niet sind mijn post verwijdert of zelfs als een waarschuwing geef.

Welcome to the second nowah

zoals ik in mijn oorspronkelijke post al zei ga ik off-topic posts verwijderen, als jij graag wil zeggen dat je het niet eens bent met de beslissing om mij moderator te maken dan is dat dus on-topic en kan het gewoon blijven staan.
Verder gaat het mij niet om de aandacht maar dacht ik dat het misschien wel fijn is voor de mensen hier om in ieder geval te weten dat er weer wat gaat gebeuren aan het forum.
Moderator worden doe je niet voor jezelf maar voor de community.

Permalink Reactie #10
door offline.gif NOtricious op 16-12-2009 22:33
1393 posts
Ik geloof bijna elk woord van wat je zegt maar zoals eerder bewezen is 9wijst naar nowah) is een objectieve moderator te zijn een stuk moeilijker

de power om je krachten te misbruiken is veel te groot

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.