object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1337791560'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - Fun fun meeting. (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Algemeen > Fun fun meeting.
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #81
door offline.gif Xinchou op 04-09-2009 12:25
342 posts
^ Ik zei niet dat ik het wist, wat ik zei is dat je juist niet weet wanneer hij weer wel zou kunnen en dat het daarom onnodig zou zijn om het te verplaatsen... En ik bitch niet op je opmerking, ik wou alleen iets duidelijk maken... :/

Kon afbeelding niet laden
Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #82
door offline.gif Nowah op 04-09-2009 12:50
344 posts
Ik kan het weekend erop ook niet, en ik zal waarschijnlijk de volgende maand ook vol zitten. De reden vinden jullie in 'Wat heeft jou vandaag blij gemaakt?'

Nadien zal ik moeten zien of ik kan of niet en ergens een weekendje vrij moeten houden voor jullie zodat we ergens eens kunnen iets leuks gaan doen.

Van mij mogen jullie, als jullie willen, zelf een meeting organiseren momenteel zonder mij als jullie nog heel graag een meeting willen.

Permalink Reactie #83
door offline.gif Scratcher op 04-09-2009 13:03
660 posts
 Quote: Xinchou
^ Ik zei niet dat ik het wist, wat ik zei is dat je juist niet weet wanneer hij weer wel zou kunnen en dat het daarom onnodig zou zijn om het te verplaatsen... En ik bitch niet op je opmerking, ik wou alleen iets duidelijk maken... :

jij zei"Dat betekent dus dat hij niet weet wanneer hij weer wel zou kunnen"

waarop ik zei dat ik tegen nowah zei dat ie het kon verplaatsen...en met die week was een VOORBEELD!!!!
ik had het dus tegen nowah maar we wisten niet dat nowah helemaal niet meer kan voorlopig. maar dat terzijde loop je wel te bitchen op een comment die niet eens voor jou bedoeld was....

And shepherds we shall be, for thee my lord for thee.
Power hath descended forth from thy hand, our feet may
swiftly carry out thou command. So we shall flow a river
forth to thee and teeming with souls shall it ever be
En nomine Patris Et Filii Et Spiritus Sancti
Permalink Reactie #84
door offline.gif Nowah op 04-09-2009 13:04
344 posts
Kom kom, niet vechten. Nu dat deze meeting niet door gaat, wordt hij afgesloten.

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.