object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337791532'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Animestyle.nl - Algemeen - Fun fun meeting. (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Animestyle.nl > Algemeen > Fun fun meeting.
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Nowah op 22-08-2009 23:08
344 posts
Beste AS-ers,

Ik en J-addic hebben een leuk idee gekregen!

Welk idee?!

Wij zouden graag, met enkele anderen van jullie, naar Rotterdam willen gaan voor een leuke meeting.
Wat we al zeker willen doen is Sushi eten en misschien zelfs naar de film.

Maar, we laten jullie ook wat kiezen!

Dus, ben je geïnteresseerd in de reis naar Rotterdam? Laat dan het volgende achter:

Naam:
Datum: (Wanneer je kan en wanneer niet)
Wat je wilt doen eventueel:

Waar we zullen afspreken
Dit valt nog te bezien. Ik denk dat het makkelijkste is, Rotterdam station?

Als er onder jullie zijn die geen sushi lusten, zeg het dan ook aub! Dan kunnen we altijd nog iets anders plannen.

Dus, al voor mij:

Naam: Nowah
Datum: weekend van 5-6 september.
Wat ik wil doen: sushi + laat ik aan jullie over.

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #2
door offline.gif J-addic op 22-08-2009 23:11
509 posts
Naam: Merith
Datum: 5-6 september vind ik prima, ik heb nou niet bepaald een drukke agenda. xD
Wat ik wil doen: sushi + laat ik aan jullie over. < Mee eens, al zou ik naar de film gaan wel leuk vinden.
TYPFOUT! XD

<3333333333 are all bassists so cute? :3
Permalink Reactie #3
door offline.gif Chii-chan op 23-08-2009 11:21
208 posts
Nooooo ! ik zou heel graag willen maar ik mag niet T___T
Zo vervelend als je niet met de trein mag =,=
maar voor mensen die er wel heen gaan veeeel plezier !!

Homework: ' My dog ate my homework, and my asian neighbors ate my dog'
Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 23-08-2009 15:22
777 posts
Naam: Lizzy
Datum: Weekend van 5-6 september klinkt goed, ik heb nog niets gepland en zal hem vrij houden ^^
Ik heb alleen nog nooit Sushi gegeten maar, lijkt me wel leuk het eens te proberen ^^ Naar de film is nooit mis er komen er nog een aantal uit die ik graag wil zien maar, we moeten natuurlijk ook denken aan terug reizen. Als het te laat word kom ik niet meer thuis

Hoe laat zijn jullie van plan de meeting te starten? Anders zouden we een rondje Rotterdam kunnen doen, of gewoon gezellig een terrasje kunnen pikken.

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #5
door offline.gif NOtricious op 23-08-2009 20:07
1393 posts
naam : Patrick de klerk
Waneer: NEVER VAN ME LEVEN
Rede: mensen die ik niet mag confronteer ik en verpest daardoor meschien de dag voor de andere
Permalink Reactie #6
door offline.gif Xao op 23-08-2009 20:55
119 posts
weekend he? Dat zal waarschijnlijk niet lukken.. Werken..

ik denk er wel over na als ik weet hoelaat jullie gaan afspreken

Manga manga manga manga manga mango. The best books for travels.

(en mango's zijn lekker )
Permalink Reactie #7
door offline.gif Xinchou op 23-08-2009 21:23
342 posts
Soz T.T
Moet in de weekend werken, pizza's bezorgen... OwO

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #8
door offline.gif AyakoNeko op 23-08-2009 21:25
58 posts
ik moet zaterdagen werken.
en zondag zal ook niet gaan....
door de weeks eigenlijk ook niet....studie...

Crossing lines....leaving marks
Permalink Reactie #9
door offline.gif Bura op 23-08-2009 22:07
778 posts
Hm interessant, alleen jammer dat R'dam 4 uur reizen is, ik niet dol ben op sushi en ik niet weet welke film we gaan zien!!
Ik bedoel, ik ga niet 8 uur de trein in voor Het Geheim van Mega Mindy bijvoorbeeld
Permalink Reactie #10
door offline.gif Nowah op 23-08-2009 22:13
344 posts
4 uur? Waar in NL woon jij? o_O

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.