object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='arv3aned37ulc4p93on1p85lh3', ip='38.107.179.213', userid='-1', time='1329105808'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Nieuwtjes - Marktplaats heeft Naruto spullen! (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Nieuwtjes > Marktplaats heeft Naruto spullen!
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #11
door offline.gif Gelmir op 30-07-2010 18:46
107 posts
Als iemand Naruto Merchandise wil kopen, kan ik aanraden dit te doen op Archonia.com.
Naast het verkoop van manga, waar Arconia groot mee is geworden, verkoopt Archonia ook een hele hoop merchandise. Veel meer dan je eigenlijk bij één verkoper van Marktplaats kan kopen!

Archonia is daarnaast ook nog eens een heuse detailhandel, dus je bent verzekerd van producten vers en nieuw uit de verpakking en geen angst voor een eventuele oplichting.

(en ze hebben ook nog eens heel veel manga! goedkoper dan kopen in de winkel)

Zo, dat was het weer voor mijn schaamteloze reclame. Maar ik dacht dat jullie het wel interessant zouden vinden, als jullie geïnteresseerd zijn in het kopen van merchandise.

Well you clever old Ruse! You've got me there!
Permalink Reactie #12
door offline.gif NarutoBoy op 03-08-2010 21:43
7 posts
Hhah bedankt voor je Reclame xD
Ik ga der naar kijken

I'm not gonna run away, I never go back on my word!
That's my ninja way!"
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.