object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337791152'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'fi0bd3tfdepd620cii0g0qt6u0' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Nieuwtjes - Marktplaats heeft Naruto spullen! (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Nieuwtjes > Marktplaats heeft Naruto spullen!
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif NarutoBoy op 17-06-2010 21:55
7 posts
de titel zegt het al ik heb spullen gekocht van naruto op marktplaats.nl en dan schrijf je naruto op. zo cool dat ze het ook in nederland verkopen!
ik heb hele leuke spullen gekocht nu jullie naruto fans nog XD.

Als je wat heb gehaald plaats het hier dan wat je hebt gehaald.
ben benieuwd
Of als je al naruto spullen hebt plaats het hier dan
Tip bij wie je kan kopen is http://verkopers.marktplaats.nl/14189957
deze verkoper is er betrouwbaar ik heb daar al mijn spullen gekocht

I'm not gonna run away, I never go back on my word!
That's my ninja way!"
Permalink Reactie #2
door online.gif Digital op 17-06-2010 22:23
2011 posts
Naruto spullen zijn er ook in overvloed op anime conventies hoor

En wat heb je zoal gekocht op marktplaats dan?

Heb het topic titel even aangepast naar de inhoud van je post

Kon afbeelding niet laden
Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #3
door offline.gif NarutoBoy op 17-06-2010 23:20
7 posts
 Quote: Digital
Naruto spullen zijn er ook in overvloed op anime conventies hoor

En wat heb je zoal gekocht op marktplaats dan?

Heb het topic titel even aangepast naar de inhoud van je post

Oh ahahah XD wist niet want ik ga niet echt naar die conventies ,
Maar om jou vraag te beantwoorden ik heb ringen gekocht van naruto en kettingen met atkatsuki teken.
En nog paar button's ook van naruto.
Ik zat te twijfelen voor een Naruto etui maar ik denk dat ik dat nog ga doen.

Maak niet uit hoor dat je het heb verander zo is het wel beter thanks

That's my ninja way!"
Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 20-06-2010 01:57
777 posts
Nooit aan gedacht om zulke dingen op marktplaats te gaan zoeken haha xD best een slim idee

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #5
door offline.gif Bura op 20-06-2010 14:19
778 posts
Ebay heeft veel meer, vaak goedkoper ook nog
Permalink Reactie #6
door offline.gif NarutoBoy op 20-06-2010 21:48
7 posts
 Quote: Bura
Ebay heeft veel meer, vaak goedkoper ook nog

Hahah ja ik had dat een keer geprobeerd en ik had hem niet ontvangen.
Volgens mij omdat het helemaal uit China, denk ik .

En ik zelf vond marktplaats beter omdat je zeker weet als ze hem gaan verzenden dat je het morgen binnen krijgt omdat het gewoon in Nederland is.

Quote: Evilchocobeertje
Nooit aan gedacht om zulke dingen op marktplaats te gaan zoeken haha xD best een slim idee

XD XD Ik dacht laat ik ff kijken en toen opeens zag ik ze
Modbreak
Niet dubbelposten a.u.b. =3

That's my ninja way!"
Permalink Reactie #7
door offline.gif Bura op 21-06-2010 11:09
778 posts
 Quote: NarutoBoy
[...]

Hahah ja ik had dat een keer geprobeerd en ik had hem niet ontvangen.
Volgens mij omdat het helemaal uit China, denk ik .

En ik zelf vond marktplaats beter omdat je zeker weet als ze hem gaan verzenden dat je het morgen binnen krijgt omdat het gewoon in Nederland is.

Um, het hangt er op ELKE site vanaf bij wie je 't koopt. Ebay is niet 1 grote winkel, je koopt van gebruikers. Bij Marktplaats net zo. Je hebt op Marktplaats even goed oplichters.

Ik heb tot nu toe gewoon al mijn spullen ontvangen van ebay, en genoeg daarvan kwamen uit China etc
Permalink Reactie #8
door offline.gif NarutoBoy op 21-06-2010 17:46
7 posts
 Quote: Bura
[...]

Um, het hangt er op ELKE site vanaf bij wie je 't koopt. Ebay is niet 1 grote winkel, je koopt van gebruikers. Bij Marktplaats net zo. Je hebt op Marktplaats even goed oplichters.

Ik heb tot nu toe gewoon al mijn spullen ontvangen van ebay, en genoeg daarvan kwamen uit China etc

Ja ik weet dat Ebay geen 1 winkel is en ja je hebt gelijk dat je bij marktplaats en Ebay ook gewoon oplichters zijn.
Maar ik was bij Ebay niet opgelicht (denk ik) want die gene had het gewoon verzonden zij hij en als ik het niet had ontvangen kreeg ik mijn geld terug en hij gaf het ook terug .

Maar gelukkig ben ik nog nooit opgelicht het gaat dan ook niet echt om grote bedragen als ik wat koop dus dat is wel fijn .

Als je zeg maar van een verkoper wat koopt en je krijgt zeg maar je spullen gewoon dan is het een verkoper die je kan vertrouwen dus meestal koop ik dan van hem/haar veder.

Zo heb ik zeg maar een verkoper op Marktplaats waar ik spullen van Koop .

That's my ninja way!"
Permalink Reactie #9
door offline.gif NarutoBoy op 25-06-2010 14:17
7 posts
Ze hebben bij marktplaats Naruto posters.

En ik had ook bij ebay gekeken en die bij marktplaats zijn zelfs veel goedkoper XD.

Bij deze verkoper http://verkopers.marktplaats.nl/14189957
Ik ga der denk ik zeker 1 kopen

That's my ninja way!"
Permalink Reactie #10
door offline.gif Hiina-tan op 29-06-2010 17:49
650 posts
Ze hebben wel meer als alleen posters. Ik heb daar ooit Kirarin Revolution postcards gekocht. 8D
Doet me eraan denken dat ik er nog een advertentie voor moet maken, want ik wil ze weer doorverkopen.

Ze hebben ook een hoop One Piece en Bleach, en andere mainstream anime merchandise.
Al vond ik de berg BL manga persoonlijk 't leukst.

Iemand heeft overigens net een bod gedaan op m'n NANA manga. Die had ik ook op Marktplaats gezet. :3

Kon afbeelding niet laden
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.