Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif jrN op 06-05-2010 11:51
1685 posts
Heroman is een recent nieuwe anime, ik heb zojuist de eerste 2 episodes gekeken ervan, momenteel weet ik nog niet wat ik er van moet vinden.

Het verhaal is goed verzonnen, maar hoe "Heroman" zelf eruit ziet vind ik dan maar een beetje flauw.

Momenteel zijn er 5 episodes, als ik die heb gezien zal ik erbij zetten of ik de serie wel of niet zal verder kijken.

Informatie over Heroman

Joey Jones is een druk bezette jongen die droomt van het hebben van een eigen (dure) speelgoed robot. Spijtig voor hem zijn de inkomsten van de baantjes die hij heeft (na en voor schooltijd) niet bedoeld om leuke dingen van te kopen maar om zijn grootmoeder (en zichzelf) te onderhouden.

Kon afbeelding niet laden

Gelukkig voor hem wordt zo’n robot van een obstinaat rijkeluiskind aangereden en in de prullenbak gemieterd. Joey graait deze daar uit en begint thuis enthousiast aan het ding te lijmen en te sluiten. Helemaal gaaf voor hem is dat de schokgolven van een naderende vliegende schotel (die op de signalen afkomen die door een wetenschapper zijn verzonden waar Joey klusjes voor doet) een onweer doet los barsten wat er voor zorgt dat de afstandsbediening van de robot verandert in een vreemdsoortige handschoen en de robot zelf een keer of wat zo groot wordt en tot ‘leven’ komt.

En alsof dat nog niet cool genoeg is gaan ze samen het leven redden van een leuk blond meisje (Lina) en haar vader (die slechte dingen heeft gehoord over Joey) die slachtoffer zijn geworden van een ongeluk wat eigenlijk veroorzaakt is door wederom de schokgolven van de vliegende schotel.

Bron: Animeblog.nl

Sig by Freeze
Permalink Reactie #2
door offline.gif Digital op 06-05-2010 15:10
2011 posts
Hmm klinkt wel grappig

Ik ga hem proberen

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #3
door offline.gif Diablo op 06-05-2010 22:36
52 posts
Heb net de eerste aflevering gezien, opzicht wel grappig
Alleen link van epi 2 werkt nie :<

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.