object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '032himjiuonon6p8u3ce80opf2' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='032himjiuonon6p8u3ce80opf2', ip='38.107.179.211', userid='-1', time='1329088773'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry '032himjiuonon6p8u3ce80opf2' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Nieuwtjes - Tsunacon (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #41
door offline.gif Tikay op 27-10-2009 00:25
9 posts
Hoewel het pas over 3 maanden is hebben wel een balans die we moeten openbaren.

Vrijwilligers:
We komen nog aanmeldingen tekort voor vrijwilligers (crew, special crew & security) en daarom vragen we aan jullie of iemand voor minimaal 4 uurtjes meehelpen met bijv. ddr, kassa of vliegende keep. Als je geselecteerd word na het invullen van dit formulier, dan hoef je geen entree te betalen en krijgt een leuk shirt plus nog veel meer voordelen. Denk je dat dit iets voor jou of vrienden is, aarzel dan niet en vul het formulier in en verzend dit. Kijk voor meer informatie op ''Vrijwilligers''.

Onderneming:
Qua standhouders (verkopers & ambacht) zijn er al voor 75% aan tafels gereserveerd/besteld, ook al hebben we dit jaar 700m2 hiervoor uitbesteed, meer dan vorig jaar. Binnenkort maken we de eerste golf aan standhouders openbaar, maar als u als verkoper/ambacht nog een tafelpakket wilt voor Tsunacon 2010, kijk dan voor meer informatie, prijzen en aanmelding op ''Onderneming''! Heb je als bezoeker nog ideeën welke winkels/mensen (e.d.) we moeten uitnodigen, contacteer ons.

Activiteiten:
Binnenkort geven we meer informatie over de wedstrijden en andere activiteiten die aanwezig zijn op Tsunacon 2010. Nog even geduld.
Bron: Tsunacon.nl

BTW, waren er nog mensen naar FACTS geweest op Nowah na?
Permalink Reactie #42
door offline.gif Pittje op 27-10-2009 17:02
334 posts
hmms msgien wel leuk zal dr over nadenken zien jullie dan wle

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #43
door offline.gif Tikay op 01-11-2009 19:42
9 posts
@Pittje:
Alvast bedankt voor je reactie.
Permalink Reactie #44
door offline.gif Sikes14 op 01-11-2009 20:00
685 posts
 Quote: Tikay
BTW, waren er nog mensen naar FACTS geweest op Nowah na?

Ik ben ook geweest

Permalink Reactie #45
door offline.gif Tikay op 13-11-2009 00:57
9 posts
Cosplay Competitie 2010:
Sinds vandaag kan je je inschrijven om mee te doen aan onze cosplay competitie met je act. We testen tevens wat nieuwe regels/methode's uit om de kwaliteit te verhogen dus als je houdt van cosplay en acteren, schrijf je in en win geweldige prijzen. Voor meer informatie kijk je op deze pagina.

Vraag / Antwoord:
We hebben ook deze pagina geüpdated met antwoorden op jullie vragen. Mis je wat, aarzel niet om ons te contacteren.

Wedstrijden:
In de komende tijd word deze pagina geüpdated met meer informatie over de wedstrijden op Tsunacon 2010 en wat ze inhouden. Van de AMV Competitie en 10 voor Akihabara quiz zullen de inschrijvingen spoedig opengaan.

Voor Ouders:
Omdat Tsunacon streeft naar een kindvriendelijk evenement, is deze pagina in het leven geroepen om ouders en verantwoordelijke beter te informeren wat onze definitie van een conventie inhoudt.

Tsunacon Hyves Buzz:
Ik heb vandaag de webfeed van de Tsunacon Hyve toegevoegd aan de site. Voeg ons toe!

Bron: Tsunacon.nl
Permalink Reactie #46
door offline.gif naruti op 04-01-2010 01:01
134 posts
kwil alleen weten waneer ik die kaartjes kan kopen in die boekenwinkel in r'dam ben alleen die naam vergeten <_<
die ene dicht bij mediamarkt
iemand daar info over?

Get Animestyle ACTIVE again
Permalink Reactie #47
door offline.gif Xao op 04-01-2010 21:53
119 posts
haha lollig dat je dit vraag.. in het begin ging t ook al hierover
maare.. ik heb nog steeds geen antwoord op je vraag XD

weet je ook weer hoe die boekenwinkel heet: selexyz donner

Manga manga manga manga manga mango. The best books for travels.

(en mango's zijn lekker )
Permalink Reactie #48
door offline.gif naruti op 05-01-2010 01:19
134 posts
 Quote: Xao
haha lollig dat je dit vraag.. in het begin ging t ook al hierover
maare.. ik heb nog steeds geen antwoord op je vraag XD

weet je ook weer hoe die boekenwinkel heet: selexyz donne

That was me XD
maar ja nog steeds geen antwoord T_T

Get Animestyle ACTIVE again
Permalink Reactie #49
door offline.gif Tikay op 06-01-2010 23:58
9 posts
@Naruti:
Lijnbaan 150
(3012 ER Rotterdam)
Afdeling: Strips & Spellen

22-01-2010 | 19:00 - 21:00

Ik hoop hier deze week nog een persbericht over te plaatsen op de site. Daar of via Forum/Hyves/Facebook vind je de actuele nieuwsberichten.

@Xao:
Ik ben een beetje moe, dus ik kan het fout hebben, maar had jij ook nog een vraag? *geeuw*
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.