Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif naruti op 08-09-2009 15:03
134 posts
er is al een kleine con bijgekomen sinds vorig jaar
misschien heb je er al van gehoord tsunacon 09
de staff van tsunacon was ook aanwezig bij animecon 09 met foto's enz enz
of dat ook bij chibicon en binnenkort bij abunai zijn?? dat weet ik dus niet

24 januari 2010 is het weer zover tsunacon 2010
het gaat wss maar 12.50 kosten in sliedrecht (in de buurt van dordrecht)

Quote: over tsunacon
Naam: Tsunacon 2 (2010)
Alternatieve naam: Tsu Con
Type: Animeconventie
Datum: Zondag 24 Januari 2010
Tijd: 10:00 - 20:00
Kaartverkoop: Online/Kassa: € 12,50
Website: http://www.tsunacon.nl/

Stichting Tsunacon:
De stichting is na Tsunacon 2009 in het leven geroepen en nam in februari de taak op zich om van Tsunacon 2010 een geweldig evenement te maken dat zijn voorganger in de stof zal laten bijten. We zijn een non-profit organisatie die zicht richt op de moderne en traditionele van Japan binnen Nederland en België te promoten.
Ons hoofdactiviteit binnen de stichting is Tsunacon 2010, daarnaast organiseren we samen met winkels, instellingen, evenementenbureaus en andere conventies/beurzen activiteiten rondom Japan en promotie van Tsunacon, het festival.
De organisatie van Tsunacon bestaat uit vrijwilligers waarvan 2 in het bestuur van Stichting Tsunacon zitten. Naast de organisatie krijgen we hulp van vrijwilligers die onderverdeeld zijn in respectievelijk ''Staff'', ''Special Crew'' & ''Crew'' met ieder hun eigen taken en posities. Ons webadres is www.tsunacon.nl daar vind u meer informatie.

Tsunanime:
Stichting Tsunacon werkt nauw samen met Tsunanime.nl, een site & gemeenschap die al een geruime tijd actief is in de moderne Japanse cultuur in Nederland en België qua meetings en activiteiten. Hier wonen de meeste mensen (van de gemeenschap) waaronder de organisatie gevestigd in de provincie Zuid-Holland en ons doel is om meer mensen in de regio en daarbuiten ook kennis te laten maken (promoten) van Japanse cultuur door middel van een conventie. De voorzitter van Stichting Tsunacon is mede eigenaar van Tsunanime.

als ik nog genoeg tijd over heb ga ik er wel heen

NOTE: het is een kleine conventie dus verwacht niet te veel

Kon afbeelding niet laden
Get Animestyle ACTIVE again
Permalink Reactie #2
door offline.gif Bura op 08-09-2009 20:56
770 posts
Ik ga er hoogstwaarschijnlijk heen XD
Permalink Reactie #3
door offline.gif NOtricious op 08-09-2009 21:02
1363 posts
Ikke niet

Tsunacon is niet de moeite

Is een na komeling van de chibicon helemaal daar van afgejat
Neej er zijn maar 3 cons voor mij animecon abunai en chibicon

anders kan ik net zo goed alle kleine anime cons afgaan want er zijn er nog meer
Permalink Reactie #4
door offline.gif Xao op 10-09-2009 11:18
119 posts
Ïk kon helaas niet toen. Maar Ïk vind het wel een leuke plek om met mijn vrienden te gaan. Was niet zo ter weg.

btw ik had mijn kaartj voor 10tje gehaald selexyz donner manga/logo contest.

Manga manga manga manga manga mango. The best books for travels.

(en mango's zijn lekker )
Permalink Reactie #5
door offline.gif naruti op 10-09-2009 14:13
134 posts
 Quote: Xao
�k kon helaas niet toen. Maar �k vind het wel een leuke plek om met mijn vrienden te gaan. Was niet zo ter weg.

btw ik had mijn kaartj voor 10tje gehaald selexyz donner manga/logo contest.

owja dat is waar ook helemaal vergeten 0_O
kan je dit jaar weer kaartjes kopen bij selexyz donner R'dam kopen?

Permalink Reactie #6
door offline.gif Xao op 10-09-2009 22:43
119 posts
 Quote: naruti
[...]

owja dat is waar ook helemaal vergeten 0_O
kan je dit jaar weer kaartjes kopen bij selexyz donner R'dam kopen?

Geen idee. Ik kwam t foldertj van de contest gewoon toevallig tegen tussen de manga.. en die manga avond @ selexyz was ook maar een week voor de con.. Dus ze kunnen er best laat mee zijn..

Als ik ergens in de buurt leuke prijs zie, zal ik t wel ff melden hier.. zowiezo kom ik minstens 2 keer in de maand bij selexyz

Manga manga manga manga manga mango. The best books for travels.

(en mango's zijn lekker )
Permalink Reactie #7
door offline.gif naruti op 15-09-2009 23:34
134 posts
 Quote: Xao
[...]
Hehe eens in de zoveel maanden ben er al een half jaar niet geweest
Dan moet ik weer claymore inkopen en slam dunk
Geen idee. Ik kwam t foldertj van de contest gewoon toevallig tegen tussen de manga.. en die manga avond @ selexyz was ook maar een week voor de con.. Dus ze kunnen er best laat mee zijn..

Als ik ergens in de buurt leuke prijs zie, zal ik t wel ff melden hier.. zowiezo kom ik minstens 2 keer in de maand bij selexyz

Permalink Reactie #8
door offline.gif naruti op 15-09-2009 23:35
134 posts
hehe af en toe daar ben eigenlijk een jaar daar niet geweest kan je ook mailtje sturen ofzo

Permalink Reactie #9
door offline.gif Tikay op 17-09-2009 05:24
9 posts
 Quote: NOtricious
Ikke niet

Tsunacon is niet de moeite

Is een na komeling van de chibicon helemaal daar van afgejat
Neej er zijn maar 3 cons voor mij animecon abunai en chibicon

anders kan ik net zo goed alle kleine anime cons afgaan want er zijn er nog mee

Hey, vraagje. Waarom zouden we een nakomeling/kloon zijn van Chibicon? Omdat hun eerder waren met een animeconventie dan ons? Is Chibicon dan geen kloon van Abunai! Con en hun dan op zijn beurt ook van Animecon? We zijn allemaal klein begonnen.

Deze conventies zijn in het leven geroepen omdat er vraag naar is.... van jullie en zo ook Japanse moderne/traditionele cultuur onder de normale man te brengen. Zonder gezonde concurrentie (we werken ook samen trouwens) blijft een con/organisatie hetzelfde, en dat kan nadelig zijn voor de klant, kan je het een beetje volgen?

Met een verwacht bezoekersaantal van 800 tot 1000 mensen en een tamelijk grote dealerroom (700m2) en veel buitenterrein kan je ons niet bepaald klein noemen? Niet dat ik het erg vind, beter klein en fijn dan groot en koud?

Maargoed, als je wilt kan ik dit verder met je in persoon bespreken op Abunai! We zijn daar net als afgelopen BAGGERfest, Anime 2009 en Chibicon aanwezig. Dit keer met kaartverkoop (start) en nog meer leuke dingen. We zijn trouwens ook aanwezig op FACTS en wie weet waar nog meer.

Er zijn plannen voor een nieuwe wedstrijd met Selexyz Donner, we hopen daar ook aanwezig te zijn met kaartverkoop, ligt er alleen wel geheel aan hoeveel er online gekocht worden. Ook al hebben we met deze editie meer ruimte en tijd, we mogen maar een bepaald aantal mensen binnen hebben, net als iedere andere con.

Als ik het weet, dan lees je het op de site. Vragen kan je altijd sturen naar contact @ tsunacon.nl

De wedstrijd staat net als vorig jaar vlak voor Tsunacon gepland, ik ben er persoonlijk ook een reguliere bezoeker/koper.

Mvg,

Martijn/Tikay (The Kid).
Voorzitter/PR-Extern Stichting Tsunacon

(p.s. We hebben trouwens geen moeite om als underdog gezien te worden, houdt ons scherp.)
Permalink Reactie #10
door offline.gif NOtricious op 17-09-2009 12:06
1363 posts
 Quote: Tikay
[...]

Hey, vraagje. Waarom zouden we een nakomeling/kloon zijn van Chibicon? Omdat hun eerder waren met een animeconventie dan ons? Is Chibicon dan geen kloon van Abunai! Con en hun dan op zijn beurt ook van Animecon? We zijn allemaal klein begonnen.

Deze conventies zijn in het leven geroepen omdat er vraag naar is.... van jullie en zo ook Japanse moderne/traditionele cultuur onder de normale man te brengen. Zonder gezonde concurrentie (we werken ook samen trouwens) blijft een con/organisatie hetzelfde, en dat kan nadelig zijn voor de klant, kan je het een beetje volgen?

Met een verwacht bezoekersaantal van 800 tot 1000 mensen en een tamelijk grote dealerroom (700m2) en veel buitenterrein kan je ons niet bepaald klein noemen? Niet dat ik het erg vind, beter klein en fijn dan groot en koud?

Maargoed, als je wilt kan ik dit verder met je in persoon bespreken op Abunai! We zijn daar net als afgelopen BAGGERfest, Anime 2009 en Chibicon aanwezig. Dit keer met kaartverkoop (start) en nog meer leuke dingen. We zijn trouwens ook aanwezig op FACTS en wie weet waar nog meer.

Er zijn plannen voor een nieuwe wedstrijd met Selexyz Donner, we hopen daar ook aanwezig te zijn met kaartverkoop, ligt er alleen wel geheel aan hoeveel er online gekocht worden. Ook al hebben we met deze editie meer ruimte en tijd, we mogen maar een bepaald aantal mensen binnen hebben, net als iedere andere con.

Als ik het weet, dan lees je het op de site. Vragen kan je altijd sturen naar contact @ tsunacon.nl

De wedstrijd staat net als vorig jaar vlak voor Tsunacon gepland, ik ben er persoonlijk ook een reguliere bezoeker/koper.

Mvg,

Martijn/Tikay (The Kid).
Voorzitter/PR-Extern Stichting Tsunacon

(p.s. We hebben trouwens geen moeite om als underdog gezien te worden, houdt ons scherp.)

O wow ik zou me bijna vereerd voelen maar toen las ik dat je van tsunacon was en toen had ik zo iets van whatever.

Chibicon is geen nakomeling van abunai omdat

even kijken toch wel om deze rede:

1 DAG!!!

en inderdaad ik zie abunai als een nakomeling van de animecon
Maar omdat ik het daar meer naar mijn zin had dan op de acon ga ik naar de abunai

en ik kan niet zeggen dat na mijn bezoek aan de vorige tsunacon ik zoiets had van WOW !!!!!!

ik haat mainstream sjit en jullie con is alles behalve underground hoor

Jullie con trekt teveel narutards en bleach huggers
En kwa merchandise nope en zoals ik al zei ik ga niet naar elke kleine con

dus al drop je nog zoveel info naar me kop over hoe jouw $%#$% con is ik heb daar als anime freak weinig zin in

en over dat groot en koud en klein en fijn ??

jullie con is klein en koud

dus begin niet over klein en fijn als je con dat niet is
Jullie zouden een voorbeeld aan de chibicon kunnen nemen

abunai heeft ook de a-con overtroffen

Ojah en probeer volgende keer niet zo reclame achtig te zijn als je iemand qoute dat is echt slecht en komt je post dan niet over als een post gericht tot de persoon en was de qoute overbodig
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.