Quote: NOtriciousIkke niet
Tsunacon is niet de moeite
Is een na komeling van de chibicon helemaal daar van afgejat
Neej er zijn maar 3 cons voor mij animecon abunai en chibicon
anders kan ik net zo goed alle kleine anime cons afgaan want er zijn er nog mee
Hey, vraagje. Waarom zouden we een nakomeling/kloon zijn van Chibicon? Omdat hun eerder waren met een animeconventie dan ons? Is Chibicon dan geen kloon van Abunai! Con en hun dan op zijn beurt ook van Animecon? We zijn allemaal klein begonnen.
Deze conventies zijn in het leven geroepen omdat er vraag naar is.... van jullie en zo ook Japanse moderne/traditionele cultuur onder de normale man te brengen. Zonder gezonde concurrentie (we werken ook samen trouwens) blijft een con/organisatie hetzelfde, en dat kan nadelig zijn voor de klant, kan je het een beetje volgen?
Met een verwacht bezoekersaantal van 800 tot 1000 mensen en een tamelijk grote dealerroom (700m2) en veel buitenterrein kan je ons niet bepaald klein noemen? Niet dat ik het erg vind, beter klein en fijn dan groot en koud?
Maargoed, als je wilt kan ik dit verder met je in persoon bespreken op Abunai! We zijn daar net als afgelopen BAGGERfest, Anime 2009 en Chibicon aanwezig. Dit keer met kaartverkoop (start) en nog meer leuke dingen. We zijn trouwens ook aanwezig op FACTS en wie weet waar nog meer.
Er zijn plannen voor een nieuwe wedstrijd met Selexyz Donner, we hopen daar ook aanwezig te zijn met kaartverkoop, ligt er alleen wel geheel aan hoeveel er online gekocht worden. Ook al hebben we met deze editie meer ruimte en tijd, we mogen maar een bepaald aantal mensen binnen hebben, net als iedere andere con.
Als ik het weet, dan lees je het op de site. Vragen kan je altijd sturen naar contact @ tsunacon.nl
De wedstrijd staat net als vorig jaar vlak voor Tsunacon gepland, ik ben er persoonlijk ook een reguliere bezoeker/koper.
Mvg,
Martijn/Tikay (The Kid).
Voorzitter/PR-Extern Stichting Tsunacon
(p.s. We hebben trouwens geen moeite om als underdog gezien te worden, houdt ons scherp.)