Blijkbaar begrijp je niet wat ik zei.
leg het nogmaals uit
Als er anime op tv komt zijn het series als naruto en bleach
oftewel geen variatie
De Nederlandse en Belgische tv bazen hebben geen verstand van anime en kijken alleen naar de cijfers in Amerika
en wat is daar helemaal hip???
Naru fucking tard, Bleekmiddel, one piece of crap, claymore, helsing en meer van dat soort series.
Waarom ??? die series hebben een hoog mindless kijkcijfer gehalte
elke mongool volgt die serie ja serieus mensen die dat soort series volgen vind ik een mongool.
en tv netwerk denkt niet aan wat waarderen de kijkers nee ze kijken naar hun kijkcijfers
aangezien clannad en Air door een handje vol mensen wordt gekeken zal dat nooit maar dan ook nooit hier op tv geshowed worden.
ze verdienen er niet genoeg aan waarom denk je dat dbz op tv kwam??? niet vanwege het goeie verhaal hoor ??
nee de episode list meer als 200 eps aan slecht materiaal.
Dat is allemaal ching ching in de kassa
anime was vroeger vet een handje vol Nederlanders konden echt over anime praten nu nog steeds een handje vol want de rest zijn kindjes die alleen maar kijken omdat het nu popu is.
ik zou zeggen kijk bij abunai en acon hoeveel mensen er per jaar bij komen te erg gewoon veel te erg.
en het zijn allemaal mongolen die dit zeggen
wow die manga tekenfilmpjes zijn stoer
hoeveel animees kijk jij ??
die verdienen allemaal stuk voor stuk een nek schot
het is anime en niet animeees het heeft geen meervoud sukkels
manga heeft ook geen meer fout manga is Japans en Japan heeft amper meervoud woorden.
en om even je rare idee van grotere en goedkopere con weg te stampen.
De cons in Nederland zijn nu al op zijn grootst en als een con groter zou worden zou het alleen maar duurder worden
btw als we meer merchandise krijgen in Nederland gaat daar ook de prijs van omhoog.
je hebt niet met veel rekening gehouden
hoe groter de con hoe hoger de prijs
en sinds wanneer is 36 euro voor 3 dagen veel ?????
en waar heb ik gezegd dat we dan geen toegang meer hebben tot de originele afleveringen????