object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306', ip='38.107.179.211', userid='-1', time='1337716666'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Fanart - OPROEP: Doujinshi Circle Zoekt LEDEN! (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Fanart > OPROEP: Doujinshi Circle Zoekt LEDEN!
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Jit-chan op 09-01-2011 15:40
25 posts
Kon afbeelding niet laden

Het is zover, ik en mijn partner, Meneer de Manager, hebben besloten een Doujinshi Cirkel te beginnen. Maar hiervoor hebben wij leden nodig. En dan vooral schrijvers. Dus weet jij wat het inhoud de schrijver van een groep te zijn? (Zo niet; Lees/Kijk Bakuman!, oh en tekenaars zijn natuurlijk ook welkom)
Solliciteer dan nu voor deze geweldige positie in onze compleet nieuwe cirkel XD. Nothing to lose!
Wel moet je begrijpen dat het tijd kost, dat je er veel in moet investeren en dat je er álles voor over heb !

Waarom onze Cirkel?

Nou; Om te beginnen. We hebben onze manager al binnen ! Meneer de Manager weet al ontzettend veel over het wereldje van de Cirkels, Conventies, het organiseren van WAT DAN OOK, deadlines en alles wat
je maar kan bedenken voor een Manager. Zelfs het sitebuilden is voor hem niet vreemd. M. de M. staat namelijk ook wel bekend als de admin (Meandor) van de zeer actieve Mangaschool Community!

Daarnaast; Hebben we mij XD! Tekenares in hart en nieren. Want sinds ik een paar jaar geleden voor het eerst kennis maakte met Manga en Anime, was ik helemaal verkocht ! Ik ben toen begonnen met tekenen, en niet meer gestopt. Mijn motto 'Elke Dag Een Schets', helpt me om elke dag te tekenen en elke dag beter te worden. Want dat is mijn doel ! Tekenen en er goed en steeds beter in worden !
Voor voorbeelden van mijn werk kan je terecht op:
- Mijn dA
- Mijn DoodleBlog

We willen een Cirkel creeëren die niet 'Kawaii Ne~!' uitstraalt, maar we zijn ook niet op zoek naar absolute seriousness. We zoeken een speelse attitude; leuk voor alle leeftijden.

Heb jij nou het idee: JA, Deze stijl past bij mijn schrijfstijl hier moet ik bij horen! Laat dan een berichtje achter of stuur even een pm'etje. Laat ook even wat van je werk zien anders hebben we niets om op te beoordelen.

NATUURLIJK ZIJN TEKENAARS OOK WELKOM, MAAR VOORBEELDEN VAN JE WERK ZIJN VEREIST!
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.