Beste AS-ers!
Vandaag komen wij met het hele team jullie iets leuks presenteren. Namelijk, een tekenwedstrijd!
Wat kan je winnen?!
Nu vraag je je waarschijnlijk af; "maar, wat kan ik winnen?! Toch niet
meer downloads?!"
Nee, natuurlijk niet.

Je krijgt van ons, een titelverandering + je eigen naam in een kleur naar wens.
Dus, zoals NOtricious en Bura oranje zijn + de titel 'uploader' hebben, of Suma en Digital blauw zijn + admin, kan jij als titel: "vul zelf in", + eigen kleur naar keuze. Je mag alleen als titel geen moderator, uploader of admin gebruiken en ook niet de overeenkomstige kleuren.
Tekenopdracht:
- Maak een tekening van jezelf, en combineer het met "I love AS!" op je eigen manier. Dat kan gaan van dat jij een gigantische AS tekent en dat jij er tegen leunt tot het AS logo op een T-shirt waar jij aan het rennen bent dan.
Wat mag...?
NIET:
- valsspelen. We zullen jullie bronbestanden nakijken, jullie moeten alles zelf tekenen en ontwerpen!
- stelen van anderen. Als we ontdekken dat jullie een idee hebben gestolen van iemand anders, val je af en misschien wel voorgoed.
WEL:
- alles. Je mag manga, realisme, cartoon tekenen, alle tekenstijlen waar jij maar aan kunt denken, mag gebruikt worden.
Juryleden?
Ik, Suma en Digital zullen de juryleden zijn. Wij met zen 3-en.
Deadline
- Deadline is tot 22 september 2009.
Hoe versturen?!
- Stuur mij een PM met de afbeelding. Je moet mij geen extra bestanden versturen, enkel je JPEG of PNG afbeelding is voldoende.
Plaats je afbeelding niet in de topic. Dit is om te voorkomen dat jullie van elkaar gaan stelen.
Ik zal de afbeeldingen na de wedstrijd zelf in deze topic plaatsen met de winnaar en de rest.
Succes!