object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337715921'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Cosplay - cosplayers voor chibicon '10 (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Cosplay > cosplayers voor chibicon '10
(Stemmen: 17)
 Poll: Ben je dr bij?
24%
  • ja
  • 47%
  • nee
  • 29%
  • misschien
  • Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7Volgende pagina  Laatste pagina
    Permalink Reactie #1
    Beginpost
    door offline.gif SuzumiyaRomana op 28-08-2009 16:56
    74 posts
    Ja damens en heren, het is weer zover. Chibicon 2010 is aangekondigt.

Zijn er mensen van AS die er naartoe gaan?
    Zo ja, Ga je cosplayen?
    Zo ja, Als wie of wat?

Ik zit waarschijnlijk in een klein groepje van 5 a 6 mensen die als karakters van Kuroshitsuji gaan.

Dus ja ik ga naar chibicon,
    ja ik ga cosplayen.
    Als Grell sutcliff van Kuroshitsuji

Kon afbeelding niet laden
    Permalink Reactie #2
    door offline.gif NOtricious op 28-08-2009 16:59
    1393 posts
    goh eerst hebben we nog abunai en de anime con en jij gaat het hebben over een middel matige con
    Permalink Reactie #3
    door offline.gif SuzumiyaRomana op 28-08-2009 17:07
    74 posts
    nou ja sorry hoor meneer maar sommigen kunnen of mogen maar 1 dag en daar gaat niet iedereen 3 uur voor in de trein zitten, s'morgens en als het afgelopen is WEER 3 uur in de trein zitten.

Permalink Reactie #4
    door offline.gif NOtricious op 28-08-2009 17:16
    1393 posts
    THEY ARE NO ANIME FANS THEY ARE FAKERS!!!!!!
    Permalink Reactie #5
    door offline.gif SuzumiyaRomana op 28-08-2009 17:19
    74 posts
    animefans hebben grenzen, als jij n rib uit je lijf gaat betalen om daarna niks meer overhouden voor de con zelf ben je n verdraaide otaku die alles over heeft om 'erbij te zijn' terwijl het om de lol gaat.

als ik jou zo hoor wil je er alleen maar bij zijn om te kunnen zeggen 'OMG DAAR WAS IK BIJ'

Permalink Reactie #6
    door offline.gif NOtricious op 28-08-2009 17:41
    1393 posts
    uhh ik vind 26 euro voor een kon van 3 dagen niet veel (zoveel betaalde ik voor abunai lol) en 35 euro voor een anime con kaartje in vonk ook niet veel voor 3 dagen daarbij heb ik dus nog genoeg over om te spenderen op de con en afgezien ik op de laaste conventie 600 euro heb uitgegeven in de dealer room heb ik toch nog lol genoeg gehad

en aangezien jij jouw argument nu dus doelt op niks (typisch het gedrag van een freakin n00b jah je hoort het je bent een n00b!!!!!)

neem ik aan dat we nu zijn uitgepraat

om de rest van je doelloze vooroordelen even weg te werken zal ik je dit zeggen

1. een persoon die 3 dagen gaat, gaat voor de fun en een persoon die 1 dag gaat wil alleen maar zeggen ik ben er geweest.
    Want om de volle con gevoel mee te maken moet je 3 dagen gaan en niet 1 dagje die je negen van de tien toch spendeert in de dealer room.

2. Iemand die 1 dag gaat doet dit om popu te doen met andereniet echte anime kijkers die 1 dag gaan en wat doen ze die dag dealer room bezoeken foute uitspraken uitwisselen over Japanse woordjes en andere bullshit stories en meschien ent 1 anime kijken.

Conslusie 1 dag mensjes hebben het recht niet een echte anime fan zoals ik te beoordelen die 3 dagen gaat om fun te hebben met andere echte anime fans en savond mee doen aan de karaoke en anime disco die de 1 dag mensjes niet mee kunnen maken omdat ze dan al in de trein of auto naar huis zijn
    Permalink Reactie #7
    door offline.gif Nowah op 28-08-2009 22:40
    344 posts
    On-topic aub.

Goh, ik zelf weet niet of ik mee ga komen of niet. Ik weet zelfs nog niet of ik ga cosplayen. Ik ben momenteel plannen aan het maken voor een Kirby-cosplay en ook een white smith.

Als ik ze af krijg (of alsi k er zelfs aan begin) dan zal ik zeker komen.

Permalink Reactie #8
    door offline.gif SuzumiyaRomana op 28-08-2009 23:43
    74 posts
    woah whitesmith, van ragnarok online?

Permalink Reactie #9
    door offline.gif Bura op 28-08-2009 23:46
    778 posts
    Ik kom zeker weten, vind Chibicon eigenlijk de leukste conventie van allemaal ^^ Ik organiseer een grote DragonBall groep, en ik ga als Bulma (die had je niet zien aankomen eh?! XD)
    Permalink Reactie #10
    door offline.gif Nowah op 28-08-2009 23:54
    344 posts
     Quote: SuzumiyaRomana
    woah whitesmith, van ragnarok online?

Jawel! Maar de Kirby komt eerst omdat die veel leuker is, imo.

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3 4 5 6 7Volgende pagina  Laatste pagina
    Reageren
    Je bent niet ingelogd!
    Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.