uhh ik vind 26 euro voor een kon van 3 dagen niet veel (zoveel betaalde ik voor abunai lol) en 35 euro voor een anime con kaartje in vonk ook niet veel voor 3 dagen daarbij heb ik dus nog genoeg over om te spenderen op de con en afgezien ik op de laaste conventie 600 euro heb uitgegeven in de dealer room heb ik toch nog lol genoeg gehad
en aangezien jij jouw argument nu dus doelt op niks (typisch het gedrag van een freakin n00b jah je hoort het je bent een n00b!!!!!)
neem ik aan dat we nu zijn uitgepraat
om de rest van je doelloze vooroordelen even weg te werken zal ik je dit zeggen
1. een persoon die 3 dagen gaat, gaat voor de fun en een persoon die 1 dag gaat wil alleen maar zeggen ik ben er geweest.
Want om de volle con gevoel mee te maken moet je 3 dagen gaan en niet 1 dagje die je negen van de tien toch spendeert in de dealer room.
2. Iemand die 1 dag gaat doet dit om popu te doen met andereniet echte anime kijkers die 1 dag gaan en wat doen ze die dag dealer room bezoeken foute uitspraken uitwisselen over Japanse woordjes en andere bullshit stories en meschien ent 1 anime kijken.
Conslusie 1 dag mensjes hebben het recht niet een echte anime fan zoals ik te beoordelen die 3 dagen gaat om fun te hebben met andere echte anime fans en savond mee doen aan de karaoke en anime disco die de 1 dag mensjes niet mee kunnen maken omdat ze dan al in de trein of auto naar huis zijn |