Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Winter Anime 2011 - 2012
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #21
door offline.gif Freeze op 08-11-2011 23:10
2220 posts
de alle beste heb ik mischien verkeerd gebruikt want beserk is niet eens mijn favorite seinen serie, sorry hier voor.

en ik geef togari toch meteen een kans ik ben er bijna meteen in gedoken, ik ben hem op het moment aan het lezen.

veder over beserk de anime die er nu aam komt volgt dus de manga, wat de oude beserk niet deed ik heb niet heel de oude beserk gezien maar ik weet wel dat het alleen groten deels het flash back stuk was. dit is in de beserk anime ook een groot deel maar niet heel de serie is zo en daar kom je er ook achter waarom het zo is.

daar bij vind ik besrk best goed om het in mijn opzicht redelijk origineel is met de hoofd persoon en hoe deze zo geworden is.

over de art ik krijg het gevoel dat art ook echt een meniing ding is en dat wij beiden een totaal andere smaak hier in hebben.

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #22
door offline.gif NOtricious op 09-11-2011 00:19
1393 posts
 Quote: Freeze
de alle beste heb ik mischien verkeerd gebruikt want beserk is niet eens mijn favorite seinen serie, sorry hier voor.

en ik geef togari toch meteen een kans ik ben er bijna meteen in gedoken, ik ben hem op het moment aan het lezen.

veder over beserk de anime die er nu aam komt volgt dus de manga, wat de oude beserk niet deed ik heb niet heel de oude beserk gezien maar ik weet wel dat het alleen groten deels het flash back stuk was. dit is in de beserk anime ook een groot deel maar niet heel de serie is zo en daar kom je er ook achter waarom het zo is.

daar bij vind ik besrk best goed om het in mijn opzicht redelijk origineel is met de hoofd persoon en hoe deze zo geworden is.

over de art ik krijg het gevoel dat art ook echt een meniing ding is en dat wij beiden een totaal andere smaak hier in hebben.

over 13 jaar piep je anders als je meer verstand hebt over anime.
Als je meer gezien hebt.

dan zul je zien dat Art niet meer een mening is maar op feiten wordt gebaseerd.

tot die tijd laat ik je nog verder in die wereld van onwetendheid.
Permalink Reactie #23
door offline.gif Freeze op 09-11-2011 07:15
2220 posts
dus dan kan ik feiten lijk beargumenteren wat er goed is aan een character design en slecht is aan een character design of begrijp ik het verkeerd?

Permalink Reactie #24
door offline.gif NOtricious op 09-11-2011 17:06
1393 posts
dus dan kan ik feiten lijk beargumenteren wat er goed is aan een character design en slecht is aan een character design of begrijp ik het verkeerd?

wat ik bedoelde was in 13 jaar zie je de kwaliteit van anime veranderen in de loop van de tijd je weet wat de kwaliteit was van die tijd en de kwaliteit is van nu.

ik basseer het niet op mening maar op techniek.
De art van bakemonotagari is beter uitgewerkt ondanks dat de serie zo een 3 jaar later is uitgewerkt daarom gaf ik ook een andere serie aan.

maar aangezien ik hoorde dat izaya bakemonotagari geweldig vond wist ik dat hij waarschijnlijk de art van beserk tegen vind vallen omdat het onder de kwaliteit van bakemonotagari is.

in de tijds periode van beserk waren er series die zelfs betere art design hadde en ik basseer mijn kritiek op series die rond die periode zijn uitgekomen.

meeste series die van die periode met die genre zijn uitgebracht waren niet mijn smaak maar toch hadden ze een betere art techniek en dat is feitelijk.

ondanks dat beserk een heel groot westerse publiek trekt vanwege de actie is de techniek van tekenen minder geweldig.

Ik ken genoeg fans die zeggen dat ze de serie geweldig vinden maar de art had beter gekund.

Het is moeilijk om een fan van een serie duidelijk te maken dat als iemand het niet eens is over de art hij niet spreek uit mening.
Daarom zal het heel lang gaan duren voor het duidelijk is daarom zei ik ook over zoveel jaar je zult merken dat je art gericht niet meer op een mening baseer maar meer op feitelijke puntjes als techniek
Permalink Reactie #25
door offline.gif Freeze op 09-11-2011 23:28
2220 posts
Oke we zullen zien over zo veel jaar

en ik weet niet, maar ik dacht izaya vind heel veel series wel goed

Permalink Reactie #26
door offline.gif Izaya op 11-11-2011 12:39
293 posts
en ik weet niet, maar ik dacht izaya vind heel veel series wel goed

Ik kijk wel zo'n 10 seies per seizoen af, maar ik heb maar bij enkelen (zo'n 6 series per jaar) dat ik ze echt goed vind. Ongeveer 2/3 van wat ik afkijk vind ik wel aardig en de rest is acteraf gezien toch zonde van mijn tijd geweest maar ik probeer met zo min mogelijk vooroordelen anime series te volgen.
Permalink Reactie #27
door offline.gif jrN op 11-11-2011 16:18
1685 posts
33% is zonde van je tijd, vind ik wel veel Ik wil ook altijd zoveel mogelijk leuke dingen doen in mijn vrije tijd, maar Anime kijken ligt ergens achteraan qua dingen die ik wil doen..

Ben tegenwoordig liever aan het gamen..

Sig by Freeze
Permalink Reactie #28
door offline.gif Sikes14 op 14-01-2012 23:55
708 posts
ik heb zojuist de eerste episode gezien van de anime: "Another".
Ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet!

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.