Ok nog een poging lol
In Oktober is de remake van Hunter x hunter van start gegaan.
Van wat ik tot nu toe heb gezien in 2 episodes is dat het verhaal iets sneller loopt.
Zo krijgt con bij ep 1 al toestemming om mee te doen aan het examen en verlaat hij Whale island en ontmoet hij 2 vrienden en slagen ze voor de test op de boot.
ook viel mij op dat de gehele voice cast is verandert.
Omdat gon meer een meisjes stem had vergeleken met de vorige voice actor ben ik gaan opzoeken wie nu de voice cast is.
Ik zet hier onder de lijst van beide voice casts.
Hunter x Hunter Original voice cast:
Kurapika: Kaida Yuki
Leorio: Gouda Hozumi
Gon Freecss: Takeuchi Junko
Killua Zoldyck: Mitsuhashi Kanako
Hunter x Hunter 2011 remake voice cast
Kurapika: Sawashiro Miyuki
Leorio: Fujiwara Keiji
Gon Freecss: Han Megumi
Killua Zoldyck: Ise Mariya
Ondanks dat bijna alle voice actors veteranen zijn en stemmen hebben gedaan in vele van mijn favorieten series mis ik de ouwe voice cast.
Ze halen net niet de juiste toon hoogte of diepte die de ouwe cast hadden.
Maar wat mij het meest verbaaste is dat ze een groentje hebben gekozen voor Gon.
Han megumi heeft geen ervaring als voice actor.
Samen met Hunter x hunter 2011 is ze ook nde voice actor in de nieuwe digimon serie die ook op de zelfde dag is gestart met airen.
beide zijn dus nog maar bij episode 2.
Plus de rol die ze in digimon doet is echt een meisjes meisje (ja geen tomboy maar echt een girly girl).
Ik vind dit jammer dat ze een nieuweling hebben gekozen voor een serie die best wel groot is.
nu mijn vraag naar jullie.
Gaan jullie deze remake bekijken ondanks de veranderingen of blijven jullie wachten op de beloofde vervolg?
ik kijk het in ieder geval zo kan ik weer ff mijn geheuge opfrissen van hoe het ook weer ging terwijl ik wacht op het vervoelg