object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306', ip='38.107.179.214', userid='-1', time='1337714327'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'cgsstqso6dv1pdd6lmrp1ls306' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Anime & Manga - remake Hunter X Hunter (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > remake Hunter X Hunter
(Stemmen: 4)
 Poll: gaan jullie de remake kijken ?
75%
  • ja
  • 25%
  • nee
  • Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
    Permalink Reactie #1
    Beginpost
    door offline.gif NOtricious op 09-10-2011 21:22
    1393 posts
    Ok nog een poging lol

In Oktober is de remake van Hunter x hunter van start gegaan.
    Van wat ik tot nu toe heb gezien in 2 episodes is dat het verhaal iets sneller loopt.
    Zo krijgt con bij ep 1 al toestemming om mee te doen aan het examen en verlaat hij Whale island en ontmoet hij 2 vrienden en slagen ze voor de test op de boot.

ook viel mij op dat de gehele voice cast is verandert.
    Omdat gon meer een meisjes stem had vergeleken met de vorige voice actor ben ik gaan opzoeken wie nu de voice cast is.
    Ik zet hier onder de lijst van beide voice casts.

Hunter x Hunter Original voice cast:

Kurapika: Kaida Yuki
    Leorio: Gouda Hozumi
    Gon Freecss: Takeuchi Junko
    Killua Zoldyck: Mitsuhashi Kanako

Hunter x Hunter 2011 remake voice cast

Kurapika: Sawashiro Miyuki
    Leorio: Fujiwara Keiji
    Gon Freecss: Han Megumi
    Killua Zoldyck: Ise Mariya

Ondanks dat bijna alle voice actors veteranen zijn en stemmen hebben gedaan in vele van mijn favorieten series mis ik de ouwe voice cast.
    Ze halen net niet de juiste toon hoogte of diepte die de ouwe cast hadden.

Maar wat mij het meest verbaaste is dat ze een groentje hebben gekozen voor Gon.
    Han megumi heeft geen ervaring als voice actor.
    Samen met Hunter x hunter 2011 is ze ook nde voice actor in de nieuwe digimon serie die ook op de zelfde dag is gestart met airen.

beide zijn dus nog maar bij episode 2.
    Plus de rol die ze in digimon doet is echt een meisjes meisje (ja geen tomboy maar echt een girly girl).
    Ik vind dit jammer dat ze een nieuweling hebben gekozen voor een serie die best wel groot is.

nu mijn vraag naar jullie.
    Gaan jullie deze remake bekijken ondanks de veranderingen of blijven jullie wachten op de beloofde vervolg?

ik kijk het in ieder geval zo kan ik weer ff mijn geheuge opfrissen van hoe het ook weer ging terwijl ik wacht op het vervoelg
    Permalink Reactie #2
    door offline.gif Freeze op 10-10-2011 07:48
    2220 posts
    Ik moet nog beginnen met kijken, maar hebben ze gefaald?

Kon afbeelding niet laden
    Permalink Reactie #3
    door offline.gif NOtricious op 10-10-2011 19:36
    1393 posts
     Quote: Freeze
    Ik moet nog beginnen met kijken, maar hebben ze gefaald?

ik zou zeggen lees de text
    Permalink Reactie #4
    door offline.gif Caparzo op 10-10-2011 22:01
    107 posts
    ik ben een die hard fan! ik kijk, blijf kijken. en vind het geweldig. ik heb gn probleem met nieuwe cast en ik hoop dat ze verder met het verhaal gaan uiteindelijk
    Permalink Reactie #5
    door offline.gif NOtricious op 11-10-2011 00:02
    1393 posts
     Quote: Caparzo
    ik ben een die hard fan! ik kijk, blijf kijken. en vind het geweldig. ik heb gn probleem met nieuwe cast en ik hoop dat ze verder met het verhaal gaan uiteindelijk

dat zal wel nog ff een tijdje gaan duren aan gezien ze nu met de remake begonnen zijn dus verwacht misschien pas een vervolg over een jaartje of 2
    Permalink Reactie #6
    door offline.gif Freeze op 11-10-2011 07:24
    2220 posts
    In de eerste manga chapter was die ook al van het eiland af en zat die op de boot dus dat zie ik niet als probleem dat is dus normaal.

voor de rest die voice cast moet ik echt eerst goed horen wil ik er wat over zeggen.

Permalink Reactie #7
    door offline.gif NOtricious op 11-10-2011 17:07
    1393 posts
     Quote: Freeze
    In de eerste manga chapter was die ook al van het eiland af en zat die op de boot dus dat zie ik niet als probleem dat is dus normaal.

voor de rest die voice cast moet ik echt eerst goed horen wil ik er wat over zeggen.

ik zei ook nergens dat het een probleem was ik zei dat het verhaal wat sneller loopt.

Ik had her hier (wat duidelijk leesbaar is) over de anime

in de orginele eerste run deed gon er 2 tot 3 episodes over om van whale island tot het slagen van de test op de boot te komen.
    Permalink Reactie #8
    door offline.gif Sikes14 op 25-10-2011 17:27
    708 posts
    Tot nu toe valt het goed mee, zelf al valt de stem van Hisoka een beetje tegen.. Ik vond de oude stem leuker omdat hij dan op een gek leek. Nu ist meer een badass.

Permalink Reactie #9
    door offline.gif Freeze op 25-10-2011 19:48
    2220 posts
    moet nog steeds gaan downloaden xD

Permalink Reactie #10
    door offline.gif NOtricious op 25-10-2011 20:45
    1393 posts
     Quote: Sikes14
    Tot nu toe valt het goed mee, zelf al valt de stem van Hisoka een beetje tegen.. Ik vond de oude stem leuker omdat hij dan op een gek leek. Nu ist meer een badass.

gon klink ook meer meisje dan zijn vorige voice actor.
    Ik snap niet waarom de cast change niemand van de cast is met pension of dood
    Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
    Reageren
    Je bent niet ingelogd!
    Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.