Voor het geval dat iemand ze nog niet heeft gezien:
- Steins gate
De plot twists, de personages, de artwork: allemaal awesome!
- Angel Beats
Deze anime begint een beetje vreemd, maar aan het einde was het de enige anime ooit die bijna tranen bij me opwekte.
- Samurai Champloo
2 totaal verschillende samurais die allebei best wel skills hebben en een vrouwelijk personage die humor in de anime brengt, maken een goede combinatie.
- Kamisama Dolls
Begin viel tegen, maar door de afleveringen heen werd het steeds spannender. Ik kijk uit naar seizoen 2!
- Usagi Drop
Gewoon leuk! een echte 'feel good' anime. Niet voor fans van actie of spanning.
- The money of soul and the possibility control
Weet niet waarom. 't Lijkt me niet een anime die iedereen leuk zou vinden, maar geef het iig een kans.
- Mahou Shoujo Madoka Magica
Laat dit duidelijk zijn: ik hou normaal gesproken absoluut niet van Mahou Shoujo anime!!! Maar dit is een uitzondering. Op aandringen van anderen die in eerste instantie niet wilden kijken ben ik er toch aan begonnen en het stelde niet teleur.
- Last Exile
Goede animatie, goed verhaal, alleen een beetje raar einde, maar dat mag ieder voor zich bepalen.
Dan nog advies van andere aard: Kjk vooral NIET naar Blood-C. Het verhaal slaat nergens op en het bloed is gewoon teveel. Het duurt ook veel te lang voor er een echte plot twist komt (en die was zeker nodig!). |