object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='arv3aned37ulc4p93on1p85lh3', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1329099306'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Anime & Manga - Funimation vs 4kids (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Funimation vs 4kids
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 13:56
777 posts
Funimation! Een bedrijf dat dubs van anime uitbrengt maar, dit bedrijf lijkt zich niet druk te maken om het bloed, de scheldwoorden en de gore dingen die in anime kunnen zitten. In tegenstelling to 4kids laten ze de anime zoals hij is en spreken ze het alleen opnieuw in en dan op de goede manier. Na al het belachelijk maken en geklaag over 4kids denk ik dat iemand de hint heeft gesnapt en het touw in eigen handen heeft genomen.
Ik vind het een briljant iets, mensen die graag dubs kijken kunnen nu ook alles zien zonder dat er dingen weg zijn geknipt of teksten aan zijn gepast.

Als ik thuis ben zal ik eens een voorbeeld posten gezien mijn vorige gelinkte filmpje de verkeerde was

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 14:03
1363 posts
funanimation heeft genoeg andere dingen waar we over kunnen klagen

btw het filmpje is van 4kids niet van funanimation staat zelfs in de titel one piece 4kids uncut en er zijn altijd 2 versies de uncut en de censored
Permalink Reactie #3
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 14:07
777 posts
Woah denk ik het verkeerde filmpje gelinkt. Ik zal als ik thuis ben eens de goede linken, internet hier flipt steeds uit als ik op youtube probeer te gaan xD

Permalink Reactie #4
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 14:08
1363 posts
btw 4kids en funanimation zijn gewoon uitgevers die hebben niksmet de stemmen te maken dat doet 1 bedrijf en funanimation koopt gewoon de rechten om het uit tegeven net als4kids
Permalink Reactie #5
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 14:13
777 posts
Mja maar, in tegen stelling tot 4kids halen ze niets weg. Al het bloed, de schrikreacties of als iemand dood gaat dat word allemaal weg gehaald. En bij Funimation gebeurd dit niet, dat is voor mij echt een enorm verschil.
Als je op youtube eens zoekt naar the top 10 worst dub moments in One Piece zie je echt wat voor vreemde dingen ze doen met de serie of wat ze weg halen.

Permalink Reactie #6
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 14:20
1363 posts
bij 4kids ook niet hoor ligt er aan welke versie je hebt

en alles van one piece is slecht dus daar kan geen uitgever of knipper iets aan doen.

zoals ik al zei heeft elke serie 2 uitgaves de uncut en de uncensored
Permalink Reactie #7
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 15:51
777 posts
Hmmm dat wist ik niet ik dacht dat 4kids alles gewoon verpestte xD

Permalink Reactie #8
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 15:56
1363 posts
mnet uncensored bedoelde ik censored want uncensored us uncut eigelijk sorry voor de fout
Permalink Reactie #9
door offline.gif Fenrir op 17-12-2009 16:53
439 posts
uncenssored en uncut zijn 2 totaal verschillende dingen btw Ik heb vroeger enkele dubs gekeken maar dit waren gewoon de audiotracks van de dubs over de originele japanse video/audio. maar na een tijdje ging ik toch japans kijken omdat het niet synchroon zijn van het praten toch begon op te vallen en enorm te irriteren

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #10
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 21:34
777 posts
Ik heb daar zo`n ontzettende hekel aan als ze dingen niet goed na synchroniseren. Denk bijvoorbeeld aan die Cilit Bang reclame`s of zo. Ik ga mezelf echt zitten opvreten als ik zoiets zie >_<
(Ik studeer AV voor de mesnen die het nog niet wisten )

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.