object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='arv3aned37ulc4p93on1p85lh3', ip='38.107.179.210', userid='-1', time='1329098552'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Anime & Manga - Jou anime avontuur (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Jou anime avontuur
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 07:36
777 posts
Stel je voor je word wakker op een vreemde plek je kan je niet herinneren wat er gebeurt is en je hoofd voelt wat zwaar aan. Iemand vraagt of je ok bent, je kijkt op en realiseert je dat je deze persoon eerder hebt gezien, namelijk... In een anime! Le gasp! Aka je bent in de wereld van een anime terecht gekomen welke anime zou je willen dat dit is en wat zou het eerste zijn dat je ging doen? En het persoon dat je aan zou spreken wie zou dit zijn?
Post away ^^

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #2
door offline.gif Hiina-tan op 17-12-2009 11:54
650 posts
Waarschijnlijk in D.Gray-man. En dat Allen aan me vraagt hoe het met me gaat omdat ik zo dwaas zit te kijken doordat m'n hoofd zwaar aanvoelt.
Oho, verder verklap ik niks. ・∀・

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #3
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 12:15
1363 posts
Naruto

Let them know what a real ninja should look like and beat the shit out of that orange jumpsuit dressed up fake ass #$%@#$

de echte anime waar ik in wil zitte is Clannad

en dan ga ik achter Fuko aan she is cute and awesome
Permalink Reactie #4
door offline.gif Xinchou op 17-12-2009 15:08
342 posts
 Quote: NOtricious
Naruto

Let them know what a real ninja should look like and beat the shit out of that orange jumpsuit dressed up fake ass #$%@#$

de echte anime waar ik in wil zitte is Clannad

en dan ga ik achter Fuko aan she is cute and awesome

Mijn antwoord daarop is mijn avatar ^___^

Ik kom in zo'n overdreven shounen anime waar iedereen overdreven sterk zijn en eerst de namen van hun moves moeten roepen voordat ze een aanval kunnen doen. Ik wordt een all-round krijger die alles wel een beetje kan. Dan wil ik eerst zonder een wapen kunnen vechten en omdat ik zoveel "wilskracht" heb leer ik een "Tamehame golf" in 2 uur terwijl je daar eigenlijk jaren training voor nodig hebt. Als ik buiten krachten ben moet ik stardonuts eten om weer energie te krijgen. Vervolgens ga ik diep mijn ziel in om de naam van mijn zwaard te leren. Dan krijg ik zo'n overdreven grote zwaard die net zo lang is als mijzelf. Dan leer ik om mijn energie te beheersen, zodat ik kan vliegen in de lucht, op water kan lopen en op het plafond staan zonder eraf te vallen. Vele mensen merken mij op en in de wereld waar ik leef verdienen de meeste krijgers geld door te "Bounty hunten". Ik krijg een enorme prijs boven mijn hoofd en moet me nu constant verdedigen tegen krijgers die me dood willen hebben. Ondertussen kom ik erachter dat ik niet zomaar een krijger ben maar dat ik een speciaal bloed in me heb en dat ik daarom alles zo goed kan beheersen. Ik leer later ook een soort van demon in mijzelf te beheersen zodat ik de kracht van mijn aanvallen kan verdrievoudigen. Zo gaat dat verhaal wel een beetje denk ik...

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #5
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 21:31
777 posts
Nice nice, lekker uitgebreid Xinchou haha xD Je hebt ook echt al het mogelijke dat in een anime kon er in gestopt haha, echt tof

Permalink Reactie #6
door offline.gif Digital op 19-12-2009 00:23
1970 posts
Dat zal Naruto zijn.

Ik wordt wakker en wordt met open armen ontvangen op de ninja academy.
En ik met mijn learning skillz leer ff alle jutsu's die er te leren vallen en vind er zelf nog een paar uit.
Ik slaag binnen 1 jaar en wordt genin.

Daarna kom ik in een groep met naruto en sakura (takin sasuke's place, oh yeah!)
Ik slaag in 1x voor het chuunin examen, jounin examen, en wordt zelf leraar.
Ik zal vele studenten succesvol hebben opgeleid tot het hoogst mogelijke niveau.

Op een dag gaat 1 van mijn studenten het slechte pad op.
Ik besluit om hem te verslaan om de vrede veilig te stellen.

Ik vecht met al mijn macht, maar tevergeefs.
The pupil has ascended his tutor.

Aangezien ik de sterkste ninja ter wereld was is de wereld nu verdoemd.
De student is nu wereldheerser en iedereen leeft in angst.

Komt er ooit een einde aan zijn heerschappij?!
Ik zal het nooit weten, ik ben dood =3

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #7
door offline.gif Fenrir op 19-12-2009 12:13
439 posts
Ik.... ga voor gantz.. ik wil super pro worden daarin

of claymore... lekker met swaarden spelen

Permalink Reactie #8
door offline.gif Xinchou op 19-12-2009 13:26
342 posts
 Quote: Xinchou
Ik kom in zo'n overdreven shounen anime waar iedereen overdreven sterk zijn en eerst de namen van hun moves moeten roepen voordat ze een aanval kunnen doen. Ik wordt een all-round krijger die alles wel een beetje kan. Dan wil ik eerst zonder een wapen kunnen vechten en omdat ik zoveel "wilskracht" heb leer ik een "Tamehame golf" in 2 uur terwijl je daar eigenlijk jaren training voor nodig hebt. Als ik buiten krachten ben moet ik stardonuts eten om weer energie te krijgen. Vervolgens ga ik diep mijn ziel in om de naam van mijn zwaard te leren. Dan krijg ik zo'n overdreven grote zwaard die net zo lang is als mijzelf. Dan leer ik om mijn energie te beheersen, zodat ik kan vliegen in de lucht, op water kan lopen en op het plafond staan zonder eraf te vallen. Vele mensen merken mij op en in de wereld waar ik leef verdienen de meeste krijgers geld door te "Bounty hunten". Ik krijg een enorme prijs boven mijn hoofd en moet me nu constant verdedigen tegen krijgers die me dood willen hebben. Ondertussen kom ik erachter dat ik niet zomaar een krijger ben maar dat ik een speciaal bloed in me heb en dat ik daarom alles zo goed kan beheersen. Ik leer later ook een soort van demon in mijzelf te beheersen zodat ik de kracht van mijn aanvallen kan verdrievoudigen. Zo gaat dat verhaal wel een beetje denk ik...

Quote: Digital
Dat zal Naruto zijn.

Ik wordt wakker en wordt met open armen ontvangen op de ninja academy.
En ik met mijn learning skillz leer ff alle jutsu's die er te leren vallen en vind er zelf nog een paar uit.
Ik slaag binnen 1 jaar en wordt genin.

Daarna kom ik in een groep met naruto en sakura (takin sasuke's place, oh yeah!)
Ik slaag in 1x voor het chuunin examen, jounin examen, en wordt zelf leraar.
Ik zal vele studenten succesvol hebben opgeleid tot het hoogst mogelijke niveau.

Op een dag gaat 1 van mijn studenten het slechte pad op.
Ik besluit om hem te verslaan om de vrede veilig te stellen.

Ik vecht met al mijn macht, maar tevergeefs.
The pupil has ascended his tutor.

Aangezien ik de sterkste ninja ter wereld was is de wereld nu verdoemd.
De student is nu wereldheerser en iedereen leeft in angst.

Komt er ooit een einde aan zijn heerschappij?!
Ik zal het nooit weten, ik ben dood =3

Toen kreeg ik te horen dat ergens ver in de "Ninja wereld" een ninjaoorlog was uitgebroken. Samur Baki had als doel om de wereld te beheersen. Al snel verspreidde zijn heerschappij niet alleen in de Ninja wereld maar ook over alle andere werelddelen. De sterkste ninja had een poging gedaan om hem te verslaan maar helaas was dat hem niet gelukt. Geruchten hier in de "Bounty wereld" ging dat hij was gestorven. Dit maakte Samur Baki officieel de sterkste Ninja die er bestond. Niemand durfde tegen hem te gaan. Ik had veel getraind en inmiddels was ik bekend als de meest succesvolle bounty hunter. In de geheime onderwereld had Samur Baki een enorme prijs op zijn hoofd. Maar niemand durfde hem te vermoorden. Een uitdaging als deze zou ik nooit meer krijgen, dus besloot ik om af te reizen naar de Ninja wereld...

(Sorry, dat moest effe XD, toen ik dat verhaal van Digital las x3)

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #9
door offline.gif Gelmir op 20-12-2009 15:28
107 posts
Pokemon. Zo. overdreven. duidelijk.

De wijde wereld intrekken met pokemon enzo. heerlijk! Lijkt me helemaal prima. Niet eens de sterkste willen zijn, maar gewoon, lekker relaxed.

Well you clever old Ruse! You've got me there!
Permalink Reactie #10
door offline.gif Evilchocobeertje op 20-12-2009 21:28
777 posts
Voor mij zou de keuze zijn, One Piece.

En dan wakker gemaakt worden door een overdreven vrolijke Luffy die waarschijnlijk vraagt waarom ik zo`n vreemde kledingstijl heb, gezien ze daar veel andere kleding dragen dan wij.
Dan vraagt hij of ik bij zijn crew wil en zal ik met ze op avontuur gaan. Op een moment vind ik een devil fruit en eet ik die waardoor ik net als Luffy aparte krachten zal krijgen. Samen rijzen we de wereld rond op zoek naar One Piece!

Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.