object(PDOException)#5 (8) { ["message":protected]=> string(116) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" ["string":"Exception":private]=> string(0) "" ["code":protected]=> string(5) "23000" ["file":protected]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line":protected]=> int(324) ["trace":"Exception":private]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" ["line"]=> int(324) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(113) "INSERT INTO sessions SET sessid='arv3aned37ulc4p93on1p85lh3', ip='38.107.179.211', userid='-1', time='1329100634'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(51) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/index.php" ["line"]=> int(40) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(61) "/var/www/vhosts/animestyle.nl/public_html/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["previous":"Exception":private]=> NULL ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(62) "Duplicate entry 'arv3aned37ulc4p93on1p85lh3' for key 'PRIMARY'" } } Forum - Anime, Manga & Meer - Anime & Manga - Naruto op Jetix? (Animestyle.nl)
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Naruto op Jetix?
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #11
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 13:46
1363 posts
 Quote: Evilchocobeertje
Mja ik heb in de Aniway eens een topic gelezen over Naruto de namen van de karakters hebben ze daarin hetzelfde gehouden maar ze noemden de sharingen een "kopie-wiel-oog" en toen kon ik niet stoppen met lachen haha.
En in de Engels gedubde versie van Naruto word de kage bunshin volgensmij "shadow monkey clone" genoemd. Ook zoiets haha.

Jongens houd die praatjes over wie wel of niet admin is in de foramod topic of een andere plek niet in de anime topics ^^

Aniway is alles behalve betrouw baar ze zijn net als ons gewoon fans met geen feiten
Permalink Reactie #12
door offline.gif Hiina-tan op 17-12-2009 14:33
650 posts
 Quote: NOtricious
Neej je bent er geen

Nogmaals je bent een infomod

laat me je nog een keer uitleggen waar dat stukje mod voor staat:

MODerator

geen administrator

dit zijn 2 totaal andere dingen
een admin is de eigenaar van de site in ditgeval digital en suma

jij bent net als ik een moderator van iets ik ben het van de anime afdeling net als bura en jij van de informatie afdeling

zo hopelijk snap je het nu

OK, spijt me voor misbegrijpen.

...dat mogen ze op MyAnimeList ook wel eens wat duidelijker maken dan. ¬__¬
-is Admin in 13 clubs-

@beer: Kopie-wiel-oog?
Oh, hier ga ik nog wel een halfuurtje over door ben ik bang. XDD

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #13
door offline.gif Xinchou op 17-12-2009 14:43
342 posts
 Quote: Evilchocobeertje
En in de Engels gedubde versie van Naruto word de kage bunshin volgensmij "shadow monkey clone" genoemd. Ook zoiets haha.

Volgens mij heette het wel gewoon de shadow clone jutsu.
Maar stel je eens voor hoe de namen worden uitgesproken:

Sasuke = Sa-Soe-Keej

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #14
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 15:49
777 posts
Haha in mijn hoofd zit nu:
"snel Kaakaashii, gebruik je kopie-wiel-oog! Het is de enige manier!"
"ik zal je verslaan sasoekeej, en dan opper ninja (hokage) worden. Pas op voor mijn schaduw apen kloon aanval!"

Pfff word te melig deze topic maar ik kijk er wel naar uit dat het ooit eens gedubbed word hehe. Ik zit die dag zeker voor mijn tv!

"Look behind you... a three headed monkey!"
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.