Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Naruto op Jetix?
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 07:29
564 posts
Dit kan aan mij liggen maar een tijd geleden (bijna een jaar al) heb ik gehoord dat Naruto op tv zou komen in Nederland op Jetix notabene. Weet iemand of dit nog door gaat of gewoon valse info was. Ik verheugde me er namelijk op om de Nederlands gedubte versie uit te lachen

"Look behind you... a three headed monkey!"
Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 09:18
1134 posts
Dat was pure valse info.

Ik weet niet meer wie dat rondbazuinde maar het zou destijds binnen een paar maanden op tv komen.

jah misschien had hij het over jetix in america want zoals je weet is jetix geen nederlandse zender van oorsprong net als nickelodeaon enzo...

weet dus niet hoe het daarbij zit maar naruto zien wij niet op onze jetix zender voorlopig
Permalink Reactie #3
door offline.gif Fenrir op 17-12-2009 09:44
439 posts
gezien jetix onderdeel is van disney en het ook hernoemd gaat worden naar disney XD gok ik de kans zeer klein dat ze nog een serie uitzenden die niet door disney is gemaakt, laat staan een anime serie die ze nog moet dubben.

Kon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #4
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 11:44
564 posts
Pff ze geven mij mijn lolletje ook niet. Ik zat me al voor te stellen hoe ze de namen veranders zouden hebben in Henk, Annie en Kees.
"Sorry kids ik ben te laat"
"Jan-sensei je bent altijd te laat"
"Ach Els dat is niet waar" XD

Permalink Reactie #5
door offline.gif Digital op 17-12-2009 12:06
758 posts
 Quote: Evilchocobeertje
Pff ze geven mij mijn lolletje ook niet. Ik zat me al voor te stellen hoe ze de namen veranders zouden hebben in Henk, Annie en Kees.
"Sorry kids ik ben te laat"
"Jan-sensei je bent altijd te laat"
"Ach Els dat is niet waar" XD

O.M.G. Dat is gewoon fout! xD

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #6
door offline.gif Hiina-tan op 17-12-2009 12:12
649 posts
Jammer, ik zat me al te verheugen om ze uit te lachen. XD
Je was niet de enige beertje.

Ik zat een jaar geleden zo tegen Heleen van Naruto komt misschien op Jetix (ik wist niet dat dat valse info was), en wij zaten net zo'n gesprek te verzinnen als beertje ons al heeft laten lezen. XD

Maar misschien is het maar beter zo. Anders krijgen al die kindjes hier er een verkeerde indruk van. Ik bedoel de basisschoolkindjes, die kijken volgens mij het meest naar Jetix.
Bovendien kan ik met zekerheid zeggen dat de Nederlandse dubbers de uitspraak totaal zullen verknallen mocht er een Japans woord in de serie blijven.
Dan zijn de basisschookindjes uit, ze hebben Naruto gezien, en staan ze daar van Blauwe Bal Aanval!! (Rasengan) of Ik zal later de VUUR-NINJA worden!!. ¬__¬
Ofzo.

Permalink Reactie #7
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 12:18
1134 posts
 Quote: Hiina-tan
Jammer, ik zat me al te verheugen om ze uit te lachen. XD
Je was niet de enige beertje.

Ik zat een jaar geleden zo tegen Heleen van Naruto komt misschien op Jetix (ik wist niet dat dat valse info was), en wij zaten net zo'n gesprek te verzinnen als beertje ons al heeft laten lezen. XD

Maar misschien is het maar beter zo. Anders krijgen al die kindjes hier er een verkeerde indruk van. Ik bedoel de basisschoolkindjes, die kijken volgens mij het meest naar Jetix.
Bovendien kan ik met zekerheid zeggen dat de Nederlandse dubbers de uitspraak totaal zullen verknallen mocht er een Japans woord in de serie blijven.
Dan zijn de basisschookindjes uit, ze hebben Naruto gezien, en staan ze daar van Blauwe Bal Aanval!! (Rasengan) of Ik zal later de VUUR-NINJA worden!!. �__�
Ofzo.

ik wil iet veel zeggen maar alles zou gewoon hetzelfde blijven heten.

in de engelse dub heet iederen ook nog gewoon hetzelfde en zijn de trukjes ook nog steeds hetzelfde benaamd

btw jij hebt weinig recht om iemand uit te lachen want er zijn veel dingen waar we anders jou ook om kunnen uitlachen

Mevrouw die denkt dat ze een ADMIN is
Permalink Reactie #8
door offline.gif Hiina-tan op 17-12-2009 13:34
649 posts
Naar mijn idee niet. De Engelse dub is anders dan Nederlandse. Nederlanders vernielen meer.

Ik denk niet alleen dat ik er een ben, ik ben er een.

Permalink Reactie #9
door offline.gif Evilchocobeertje op 17-12-2009 13:44
564 posts
Mja ik heb in de Aniway eens een topic gelezen over Naruto de namen van de karakters hebben ze daarin hetzelfde gehouden maar ze noemden de sharingen een "kopie-wiel-oog" en toen kon ik niet stoppen met lachen haha.
En in de Engels gedubde versie van Naruto word de kage bunshin volgensmij "shadow monkey clone" genoemd. Ook zoiets haha.

Jongens houd die praatjes over wie wel of niet admin is in de foramod topic of een andere plek niet in de anime topics ^^

Permalink Reactie #10
door offline.gif NOtricious op 17-12-2009 13:45
1134 posts
Neej je bent er geen

Nogmaals je bent een infomod

laat me je nog een keer uitleggen waar dat stukje mod voor staat:

MODerator

geen administrator

dit zijn 2 totaal andere dingen
een admin is de eigenaar van de site in ditgeval digital en suma

jij bent net als ik een moderator van iets ik ben het van de anime afdeling net als bura en jij van de informatie afdeling

zo hopelijk snap je het nu
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.