object(PDOException)#5 (7) { ["message:protected"]=> string(114) "SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '75281e820254ca36e99002c3cf33be33' for key 1" ["string:private"]=> string(0) "" ["code:protected"]=> string(5) "23000" ["file:protected"]=> string(86) "/usr/home/deb21124/domains/animestyle.nl/public_html/animestyle.nl/secured/headers.php" ["line:protected"]=> int(300) ["trace:private"]=> array(2) { [0]=> array(6) { ["file"]=> string(86) "/usr/home/deb21124/domains/animestyle.nl/public_html/animestyle.nl/secured/headers.php" ["line"]=> int(300) ["function"]=> string(5) "query" ["class"]=> string(3) "PDO" ["type"]=> string(2) "->" ["args"]=> array(1) { [0]=> string(119) "INSERT INTO sessions SET sessid='75281e820254ca36e99002c3cf33be33', ip='38.107.191.115', userid='-1', time='1280404869'" } } [1]=> array(4) { ["file"]=> string(76) "/usr/home/deb21124/domains/animestyle.nl/public_html/animestyle.nl/index.php" ["line"]=> int(38) ["args"]=> array(1) { [0]=> string(86) "/usr/home/deb21124/domains/animestyle.nl/public_html/animestyle.nl/secured/headers.php" } ["function"]=> string(12) "require_once" } } ["errorInfo"]=> array(3) { [0]=> string(5) "23000" [1]=> int(1062) [2]=> string(60) "Duplicate entry '75281e820254ca36e99002c3cf33be33' for key 1" } } Animestyle.nl > Forum > Anime, Manga & Meer : Anime & Manga > Welke anime kijk/volg je op dit moment
   Login   ?     Registreren
Mijn vrienden
Login om je vrienden weer te geven.
Spotlight
Member Controls
Forum > Anime, Manga & Meer > Anime & Manga > Welke anime kijk/volg je op dit moment
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Permalink Reactie #1
Beginpost
door offline.gif Gutts op 31-08-2009 16:15
47 posts
zoals de titel al zegt, welke anime kijk/volg je op dit moment? en waarom deze serie/series.

zelf kijk ik bleach, wat ik niet echt een superserie vind, maar het is de eerste serie die ik bewust ging kijken, dus die volg ik nog steeds.

Dragonball kai, jeugdsentiment zegt genoeg.

en ik ben nog steeds bezig om fullmetal alchemist te kijken (wat ook niet opschiet bij mij) dit omdat ik de manga ook lees, en die vind ik super
Permalink Reactie #2
door offline.gif NOtricious op 31-08-2009 16:28
1134 posts
op dit moment kijk ik

Full metal panic

Gewoon omdat het een geweldige combinatie van mechs en humor is en er zit een heel goed verhaal in

Erementar gerard

De opening had ik ooit gehoort dacht ga nu maar is de serie kijken

Technolyze

Wat ik een afschuwlijke serie vind maar goed ik kijk hem zodat ik er eerlijk over kan oordelen

kiddy grade

een geweldige serie die ik nog in moest halen

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu

nooit echt de tijd voor genomen om hem serieus te kijken en dacht nu ga ik dat echt doen nu ik ook de volgorde weet van de officiele manier om de serie te kijken

voor mensen die dit niet weten de air volgorde is niet de volgorde waarop je haruhi moet kijken

zelfde geld voor lucky star ook nooit af gekeken wel aan begonnen maar nooit echt af gekeken te veel dat ik moes kijken en doen dus nu werk ik dit even af heb al zo een 14 series aafgewerkt
Permalink Reactie #3
door offline.gif Scratcher op 31-08-2009 17:58
659 posts
uhm ik volg op dit moment alleen nog Naruto en Bleach
Omdat ik die al volgde en ik vind wel dat ik door moet kijken, voor de rest volg ik niet veel meer want ik heb vrij weinig tijd omdat ik niet meer op m'n eigen computer kan

Kon afbeelding niet laden
And shepherds we shall be, for thee my lord for thee.
Power hath descended forth from thy hand, our feet may
swiftly carry out thou command. So we shall flow a river
forth to thee and teeming with souls shall it ever be
En nomine Patris Et Filii Et Spiritus Sancti
Permalink Reactie #4
door offline.gif Digital op 31-08-2009 19:17
747 posts
Naruto Shippuuden omdat ik een narutard ben, Bleach omdat ik van bleekmiddel hou, FMA Brotherhood omdat het verhaal anders/beter is dan de originele FMA, Dragonball Kai omdat ik nog steeds hoop op mindblowing animation.

En dat was het =3

Animestyle.nl Webmaster
Permalink Reactie #5
door offline.gif Xinchou op 01-09-2009 00:44
342 posts
Naruto Shippuuden, Bleach, FMA: Brotherhood volg ik maar kijk ik de laatste tijd niet superveel. Eentje die ik nu serieus aant volgen ben is Monster, ik kijk dan 1 of 2 afleveringen per dag die ik down via me iPhone ^_^

Quote: NOtricious
voor mensen die dit niet weten de air volgorde is niet de volgorde waarop je haruhi moet kijken

Dit klopt, de air volgorde is niet op volgorde van tijd maar een beetje door elkaar. Ik heb deze anime op beide volgorde bekeken (dus chronologische en air volgorde). Het is maar net waar je van houdt maar persoonlijk vond ik de air volgorde leuker om te kijken. Het is dan wel heel erg onlogisch maar bij een anime als deze is wel grappig als je op het begin niet begrijpt wat er allemaal gebeurt. Als je het verhaal echter beter wil snappen zou ik de volgorde nemen zoals NOtrixious het zegt ^_^

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #6
door offline.gif NOtricious op 01-09-2009 01:52
1134 posts
NOtricious

NOtricious

NOtricious
Permalink Reactie #7
door offline.gif Virix op 01-09-2009 02:11
14 posts
Bij MAL heb ik wel wat op m'n currently watching list staan. Dit zijn:

Asura Cryin'
Bleach
D. Gray-man
Dragon Ball Kai
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Gintama
Hunter x Hunter
Michiko to Hatchin
Naruto: Shippuuden
Natsu no Arashi!
One Piece
Princess Lover!
The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2
Umineko no Naku Koro ni

De vetgedrukte probeer ik elke week te volgen, de series die niet vetgedrukt zijn kijk ik wanneer ik zin heb.

Permalink Reactie #8
door offline.gif Xinchou op 01-09-2009 05:03
342 posts
 Quote: NOtricious
NOtricious

NOtricious

NOtricious

I'm sorry, typfoutje op iPhone xD

Dit is ook de reden waarom ik liever sommige dinge afkort =D

Kon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet ladenKon afbeelding niet laden
Permalink Reactie #9
door offline.gif Bura op 01-09-2009 19:41
191 posts
Anime die ik momenteel actief volg;
- DragonBall
- DragonBall Kai
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood
- Umineko no Naku Koro ni

Anime die ik volg als ik zin heb;
- Bakemonogatari
- Full Metal Panic!
- Higurashi no Naku Koro ni Rei
- Kare Kano
- Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Anime die ik volg maar eigenlijk op pauze heb staan;
- Gintama
- Zoku Natsume Yuujinchou
- Kemeko DX
- Hetalia Axis Powers
-
Permalink Reactie #10
door offline.gif Evilchocobeertje op 28-09-2009 20:46
564 posts
Staat allemaal op mijn profiel, kijk daar maar hehe

"Look behind you... a three headed monkey!"
Eerste pagina  Vorige pagina  [ 1 2 3Volgende pagina  Laatste pagina
Reageren
Je bent niet ingelogd!
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je inloggen.